۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
تجمع مجدد مشتریان لاماری و کرمان‌ موتور مقابل وزارت صمت و شورای رقابت

تجمع مجدد مشتریان لاماری و کرمان‌ موتور مقابل وزارت صمت و شورای رقابت

مشتریان لاماری و کرمان موتور در اعتراض به گران فروشی دوباره مقابل وزارت صمت و شورای رقابت تجمع کردند.

به گزارش بازار، حواله‌داران خودروی لاماری که یک هفته قبل در اعتراض به گران‌فروشی شرکت «آرین پارس موتور» جلوی وزارت صمت تجمع کرده بودند، امروز (دوشنبه) بار دیگر با تجمع در برابر ساختمان شورای رقابت خواستار تعیین تکلیف هر چه سریعتر قیمت این خودرو شدند.

تجمع‌کنندگان عنوان کردند: این شرکت خلاف مصوبه ۵۴۳ تاریخ ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ حق فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودرو قبل از تعیین قیمت توسط شورای رقابت را نداشته است و همه افرادی که در سامانه یکپارچه خودرو اقدام به واریز وجه کرده اند از ترس تضییع نوبت و از دست رفتن شانس خرید خودرو در سامانه یکپارچه این مبلغ را پرداخت کرده‌اند.

تجمع کنندگان تعیین قیمت برای همه افرادی که که در سامانه یکپارچه خودرو از شرکت آرین پارس موتور خودروی لاماری را پیش از تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ به قیمت یک میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومان همچنین تعیین قیمت برای همه افرادی که در سامانه یکپارچه از شرکت آرین پارس موتور خودروی لاماری را بعد از تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ به قیمت یک میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان خریداری کرده اند خواستار شدند و درخواست کردند مازاد وجه دریافتی از شرکت آرین پارس موتور در اسرع وقت و بدون درگیر شدن در مراحل پیچیده قانونی مسترد شود.

مشتریان کرمان نیز موتور با در دست داشتن پلاکاردها و دست‌نوشته‌های مختلف مقابل وزارت صمت و شورای رقابت، به تخلف آشکار و افزایش غیرقانونی همه محصولات کرمان‌موتور برای خریداران سامانه یکپارچه تابستان ۱۴۰۲ اشاره کرده و اعلام کردند: مطابق مصوبه ۵۴۳ مورخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ شورای رقابت، خودروسازان حق فروش محصولات بدون مصوبه قیمتی شورا را نداشتند.

برخی دیگر عنوان کردند: چرا شورای رقابت تکلیف قراردادهای پیش از ۱۶ اردیبهشت خودروسازان را طبق مصوبه ۵۴۳ مشخص نمی‌کند تا میان همه شرکت‌کنندگان طرح یکپارچه به عدالت رفتار شود؟

به گفته معترضان، شرکت یاد شده برای خودروی جی ۷ حدود ۴۶۹ میلیون تومان، اس ۵ حدود ۲۹۹ میلیون تومان و برای کی ۷ حدود ۲۴۸ میلیون تومان وجه مازاد از مشتریان دریافت کرده است.

کد خبر: ۲۳۳٬۳۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha