۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
وزیر آموزش و پرورش نواقص آیین نامه اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان را رفع کند
نماینده مردم ماکو در مجلس:

وزیر آموزش و پرورش نواقص آیین نامه اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان را رفع کند

علیپور، نماینده مردم ماکو در مجلس گفت: از وزیر آموزش و پرورش می‌خواهم نواقص آیین نامه اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان را رفع کند.

به گزارش بازار، محمد علیپور طی تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (دوشنبه دوم مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین، در تذکری به وزیر نیرو گفت: از روز گذشته مجدداً آب شهرهای ماکو قطع می‌باشد. همانطور که قبلاً هم متذکر شده‌ام باید در این بخش جهادی کار کرد و آب و فاضلاب منطقه باید پاسخگو باشد.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در این بخش ادامه داد: امروز مدیر آب و فاضلاب کشور ۱۵ میلیارد تومان برای تامین آب این شهر اختصاص دادند و بنده از اقدام ایشان تشکر می‌کنم و خواستار این هستم که هرچه زودتر آب این شهرها را تامین کنند.

علیپور ضمن تذکری به وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: به علت ضعف برنامه‌ریزی و عدم خرید به موقع گندم تولیدی حوزه انتخابیه بنده، بعضا این گندم در خانه‌ها و کوچه‌های روستاها انبار شده و مراکز خرید یا فعال نیستند و یا جوابگوی تولید کشاورزان نمی‌باشند. از وزیر جهاد کشاورزی می‌خواهم مراکز خرید فعال باشند و همچنین پول گندم تامینی کشاورزان به موقع پرداخت شود.

علی پور تاکید کرد: همچنین از نمایندگان کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در خواست دارم در زمینه برقراری عدالت در نظام پرداخت و رفع تبعیض اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین تصمیم شایسته ای اتخاذ نمایند.

وی تاکید کرد: از وزیر آموزش و پرورش می‌خواهم نواقص آیین نامه اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان را رفع کند چرا که اکثر معلمان عزیز به روند اجرای قانون معترض هستند. از دولت محترم می‌خواهم توجه جدی به معلمان ایثارگر بازنشسته قبل از سال ۹۸ که از مزایای قانونی ایثارگران نمی‌توانند استفاده کنند، داشته باشد.

علی پور تاکید کرد: همچنین از دولت محترم درخواست دارم توجه ای به موضوع مسکن معلمان در قالب نهضت ملی مسکن داشته باشد چراکه برخی معلمان همچنان بعد از ۳۰ سال خدمت صادقانه فاقد مسکن هستند و مستاجر می‌باشند.

وی ضمن تذکری به وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : پایانه مرزی بازرگان بزرگترین مرز زمینی کشور در شان جمهوری اسلامی ایران نیست، مرز بازرگان در دوران دفاع مقدس کشور را از محاصره اقتصادی نجات داده و در حال حاضر بخش قابل توجه ای از ترانزیت زمینی از این مرز انجام می شود. لذا دست های در کار هست که در این بخش کارشکنی شود و مشکل ایجاد کنند که این مرز از رونق بیافتد.

کد خبر: ۲۳۳٬۲۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha