۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
مسیر فعلی وزارت تعاون، راه به جایی نمی برد
نماینده مردم آبادان در مجلس:

مسیر فعلی وزارت تعاون، راه به جایی نمی برد

نماینده مردم آبادان با انتقاد از عملکرد شستا و تاپیکو گفت: وزیر قبلی را فراری دادند، متاسفانه تا زمانی که مسیر، همان مسیر باشد، وضعیت شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و شرکت های تابعه بغرنج خواهد بود.

به گزارش بازار، سید مجتبی محفوظی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تشریح سوال خود مبنی بر علت بی برنامگی در شرکت های شستا و تاپیکو ضمن محکومیت اقدام شنیع هتک حرمت به قرآن کریم عنوان کرد: امامین انقلاب عنوان کردند که مجلس مکلف است دولت ها را به راه راست بیاورد، این یعنی مجلس جای تعارفات نیست و جای زدن حرف راست است. ما در مجلس باید آنچه که رضای خداوند و به نفع سود نظام و ملت است، مطرح و پیگیری کنیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم با بیان اینکه مظلومانه سوال خود را تا این مرحله پیش آورده ام تا در صحن علنی مطرح شود، افزود: از روزی که این سوال در برنامه صحن علنی قرار گرفت، تحت انواع فشارهای گوناگون قرار گرفتم تا این سوال را پس بگیرم، بنده دست تک تک همکارانی را که از من درخواست کردند سوال را پس بگیرم می بوسم، اما وقتی جایی مدیریت ضعف دارد، وظیفه شرعی و قانونی ما این است که آن را دنبال کنیم.

وی با تاکید بر اینکه با کسی در زمینه این سوال دشمنی و عناد شخصی نداریم، خطاب به رئیس مجلس گفت: حتی در جریان روند این سوال تهدید شدم که اگر این سوال را پس نگیری، به ضررت تمام خواهد شد!

محفوظی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پاسخ وزیر در بخش اول سخنانش را غیرمستند دانست و گفت: آیا مواردی که مطرح کردید، آمار و سند دارد؟ در زمان مدیریت ۸ الی ۹ ماهه شما تقریباً هیچگونه اقدام مثبتی صورت نگرفته و همچنان همان فساد قبلی که وجود داشت، ادامه دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: وزیر قبلی را چه کسی از وزارتخانه فراری داد؟ همان مسیر در حال ادامه یافتن است و شما را نیز تحت فشار قرار می دهند و اجازه نمی دهند کار کنید. تا زمانی که مسیر، همان مسیر باشد، و گام ها همان گام های قبلی باشد، وضعیت شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و شرکت های تابعه بغرنج خواهد بود.

وی با بیان اینکه همه می دانند چه شرکت هایی زیرمجموعه این شرکت های بزرگ است، ادامه داد: مجموعه حوزه داروسازی، کشت، دامپروری، عمرانی و همچنین شرکت صنایع ملی مس، ایرانول، جم، میلاد سلامت، پاسارگاد و... زیرنظر شرکت های بزرگ قرار دارند.

کد خبر: ۲۳۳٬۲۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha