۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
دولت به دنبال مسکوت گذاشتن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس اعلام کرد

دولت به دنبال مسکوت گذاشتن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس گفت: با وجود اینکه رئیس جمهور از تفکیک وزارت بازرگانی دفاع کرد اما از روز گذشته نماینده دولت از نمایندگان برای مسکوت ماندن این طرح امضا جمع می‌کند تا بررسی آن را متوقف شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، روح اله عباس پور با بیان اینکه تکلیف دولت در تفکیک وزارت بازرگانی از وزارت صمت روشن نیست و دولت در حرف خود انسجام ندارد، گفت: رئیس‌جمهور خواستار تفکیک وزارت بازرگانی برای ساماندهی و تنظیم بازار بود از سوی دیگر معاون حقوقی رئیس جمهور نیز با استدلال محکمی بر تفکیک این وزارتخانه تأکید دارد و بیان می‌کند طی ۱۲ سال گذشته که این وزارتخانه‌ها ادغام شده، هر ۲ سال یک بار وزیر این وزارتخانه تغییر کرده است چراکه وزارتخانه و ماموریت‌های آن گسترده بوده و یک وزیر نمی‌تواند آن را اداره کند.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس برای تعامل و همکاری با دولت به منظور تنظیم بازار با این لایحه موافقت کرد، ادامه داد: با وجود اینکه رئیس جمهور و معاون حقوقی وی از تفکیک وزارت بازرگانی دفاع کردند اما از روز گذشته نماینده دولت از نمایندگان برای مسکوت ماندن این طرح امضا جمع می‌کند تا بررسی آن را متوقف شود.

وی با بیان اینکه تکلیف دولت با خودش روشن نیست، اضافه کرد: دولت تکلیف این موضوع را روشن کند که آیا به دنبال تفکیک وزارت بازرگانی است یا خیر؟ چرا دولت این‌گونه برخورد می‌کند.

کد خبر: ۲۳۳٬۲۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha