۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
انتظار مردم از برنامه هفتم بهبود و تحول شرایط فعلی است
نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس:

انتظار مردم از برنامه هفتم بهبود و تحول شرایط فعلی است

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس گفت: مردم از برنامه هفتم توسعه انتظار بهبود و تحول شرایط را دارند لذا این لایحه را باید با نگاه برنامه راهبردی بررسی کنیم.

به گزارش بازار، علیرضا ورناصری قندعلی در نشست علنی امروز (یکشنبه، یکم مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: تکرار هتک حرمت به ساحت کلام‌الله مجید را محکوم نموده، باید به سرعت برخورد متناسب با قوانین بین‌المللی با این اهانت صورت گیرد.

نماینده مردم مسجدسلیمان و لالی و هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی افزود: علیرغم پیگیری‌های مستمر بنده در جهت حل مشکلات مردم حوزه انتخابیه، متأسفانه در بسیاری از موارد جهت کاهش معضلات منطقه تغییری صورت نگرفته، ضروری است جهت تجهیز ناوگان آمبولانس مراکز امدادی و بیمارستانی ۴ شهرستان حوزه انتخابیه، وضعیت بحرانی بیکاری و عدم اقدام اساسی در راستای مصوبات سفر سال گذشته وزیر میراث فرهنگی و گردشگری به حوزه انتخابیه، عدم رفع مشکلات مربوط به فاضلاب شهر مسجدسلیمان اقدامات لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: به رغم پیگیری‌های گذشته اقدامی برای مسیر ارتباطی لالی به الیگودرز صورت نگرفته است.

ورناصری بیان کرد: در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم در حال بررسی لایحه هستیم، برنامه‌ای که ملت ایران از خروجی در مصوبه نهایی آن انتظار بهبودی و تحول شرایط را دارند، لذا لایحه‌ای که روانه صحن می‌شود باید با نگاه برنامه راهبردی که بر زندگی مردم و توسعه آینده کشور تأثیرگذار است، بررسی شود.

کد خبر: ۲۳۳٬۰۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha