۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
واریز سود ۲۳ میلیون سهامدار از طریق سجام

واریز سود ۲۳ میلیون سهامدار از طریق سجام

بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان سود متعلق به ۲۳ میلیون سهامدار از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه توسط سمات از طریق اطلاعات سامانه سجام به حساب سهامداران واریز شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سمات، اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در خصوص جزییات واریز سود سهامداران از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه نشان می‌دهد، ۲۰۸ ناشر سود جاری و سود سنواتی ۲۳ میلیون و ۱۶۱ هزار و ۹۰۲ سهامدار را که شامل ۱۴ هزار و ۳۵۸ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان می‌شود را با حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کرده اند.

آمار واریز سود جاری در هفته پایانی تیر
این گزارش می‌افزاید در هفته چهارم تیر ماه امسال، ۱۴ ناشر «سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات، نخریسی و نساجی خسروی خراسان، اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان، گروه سایر اشخاص بورس کالا، س. الماس حکمت ایرانیان، محصولات کاغذی لطیف، تامین سرمایه خلیج‌فارس، تامین سرمایه نوین، پتروشیمی پارس، ارتباطات سیار، سیمان بجنورد، سیمان غرب، کابل البرز و بیمه البرز» سود جاری یک میلیون و ۸۰۹ هزار و ۹۴۹ سهامدار که شامل یک هزار و ۲۱۹ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

اسامی ناشران واریز کنده سود سنواتی
همچنین، در این دوره زمانی، ۳ شرکت «مدیریت صنعت‌شوینده توسعه صنایع بهشهر، حفاری شمال و سازه پویش»، سود سنواتی ۱۹ هزار و ۶۷۹ سهامدار را که شامل ۴ میلیارد و ۲۴۸ میلیون تومان می‌شود را با استفاده از سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) واریز کرده‌اند.

کد خبر: ۲۳۳٬۰۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha