۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
ادامه التهاب در بازار بلیت، بخاطر فعالیت پایگاه‌های غیر مجاز
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری عنوان کرد

ادامه التهاب در بازار بلیت، بخاطر فعالیت پایگاه‌های غیر مجاز

محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بخش مهمی از التهابات بازار بلیت هواپیما، ناشی از فعالیت برخی وبگاه های غیر مجاز است.

به گزارش بازار، محمد محمدی بخش گفت: قیمت بلیت هواپیما را ستاد تنظیم بازار مشخص می‌کند یعنی قیمت بلیت در شورایعالی هواپیمایی کارشناسی شده و به ستاد ادامه التهاب در بازار بلیت بخاطر فعالیت پایگاه‌های غیر مجاز استتنظیم بازار پیشنهاد می‌شود.

وی با بیان اینکه تا قبل از افزایش اخیر، به مدت ۲۲ ماه افزایش قیمت نداشتیم افزود: درخواست اخیر شرکت‌های هواپیمایی را برای افزایش قیمت دوباره بررسی می‌کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه وظیفه سازمان هواپیمایی کشوری رصد، پایش، ارزیابی و نظارت است افزود: تعدادی از سایت‌ها اقدام به فروش غیر مجاز بلیت کردند که با حکم مرجع قضایی ۱۹ وبگاه مسدود شدند، اما اینکه چگونه همچنان در حال فعالیت هستند را از دستگاه قضایی و امنیتی پیگیری می‌کنیم.

محمدی بخش در پاسخ به این که آیا با مسدود شدن این سایت‌ها آرامش به بازار فروش بلیت بازگشته تاکید کرد: پیگیر مسدود سازی پایگاه‌های غیر مجاز هستیم تا بازار بلیت را آشفته نکنند، اما هنوز این سایت‌ها به طور کامل مسدود نشده اند و به همین دلیل به التهابات بازار دامن زده می‌شود.

کد خبر: ۲۳۲٬۸۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha