۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
پیشرفت پروژهای مسکن ستاد اجرایی فرمان امام در ایلام مطلوب است
مدیر عامل شرکت توسعه گران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام:

پیشرفت پروژهای مسکن ستاد اجرایی فرمان امام در ایلام مطلوب است

ایلام- مدیر عامل شرکت توسعه گران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)گفت: طبق بازدیدهای میدانی، پیشرفت پروژهای مسکن ستاد اجرایی فرمان امام در ایلام مطلوب است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدجواد اسماعیلی صبح روز جمعه در بازدید از پروژه در حال ساخت مسکن ملی واگذار شده به این نهاد در ایلام اظهار کرد:ید تلاش جدی شود که پروژه‌ها در موعد مقرر تحویل متقاضیان شود ‌چرا که مردم عزیزمان در زمینه مسکن تحت فشار هستند.

وی، با بیان اینکه کوتاهی در ساخت مسکن از هیچکسی پذیرفته نیست و از همه مهمتر پیمانکاران به صورت جدی پای کار باشند، افزود: اقدامی جهادی که توسط دولت سیزدهم در زمینه ساخت مسکن در حال انجام است باید به نحو احسن به سرانجام برسد.

اسماعیلی، با اشاره به اینکه خوشبختانه پیشرفت پروژهای واگذار شده به ستاد اجرایی فرمان امام مطلوب است، تصریح کرد: ستاد اجرایی پای تعهدات خود تا آخرین مرحله و تحویل مسکن به مردم عزیز است.

مدیر عامل شرکت توسعه گران ستاد اجرایی فرمام امام با تاکید بر اینکه سرعت، کیفت و دقت در حین ساخت واحدهای مسکونی باید سرلوحه کار باشد، اضافه کرد: مسکن از نیازهای ضروری کشور است لذا همه باید به صورت جهادی پای کار باشیم.

ستاد اجرایی فرمان امام ۳۰۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی در ایلام می‌سازد

مدیرعامل شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرایی اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همچنین در دیدار با استاندار ایلام گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در ساخت ۳۰۰۰ هزار واحد مسکونی در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان ایلام مشارکت می‌کند.

اسماعیلی بیان کرد: اگر زمین مورد نیاز برای ساخت واحدهای مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن در اختیار ستاد قرار دهید ما آمادگی داریم ساخت ۳۰۰۰ واحد را شروع کنیم.

وی، با بیان اینکه همکاری و همراهی خوبی از سوی دستگاه‌های متولی امر مهم مسکن در استان وجود دارد، افزود: در تلاش هستیم سهم ستاد از ساخت مسکن ها تا موعد مقرر ساخته شود و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه با دغدغه و جدیت در راستای مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن پیش میرویم، تصریح کرد: آمادگی لازم برای ساخت مسکن در قالب اقدام ملی در استان ایلام داریم،

وی، اضافه کرد: شرکت توسعه‌گران عمران ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در سه شهرستان مهران، دهلران و ایلام مسکن می‌سازد.

کد خبر: ۲۳۲٬۶۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha