۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
هیچ واحد تولیدی نباید به خاطر مسائل بانکی تعطیل شود
استاندار آذربایجان شرقی:

هیچ واحد تولیدی نباید به خاطر مسائل بانکی تعطیل شود

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی نارضایتی سرمایه‌گذاران به خاطر مسائل جزئی در سیستم اداری را غیرقابل‌قبول دانست و گفت: هیچ واحد تولیدی نباید به خاطر مسائل بانکی تعطیل شود.

به گزارش بازار، عابدین خرّم در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، با تاکید بر اینکه نباید شاهد نارضایتی سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان باشیم، افزود: گاهی مسائل جزئی باعث ایجاد مشکل و مانع بر سر راه سرمایه‌گذاران می‌شود و سرمایه‌گذاری که میلیاردها هزینه کرده به خاطر کوتاهی یک کارمند که اراده و حوصله حل مشکل را ندارد، گرفتار چرخه معیوب بروکراسی اداری می‌شود.

وی ادامه داد: رئیس جمهور با صراحت تاکید کرده است که هیچ واحد تولیدی نباید به خاطر مسائل بانکی تعطیل شود و بانک‌ها برای وصول مطالبات خود باید راهکارهای دیگری پیدا کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه هدف کارگروه تسهیل، حل مشکلات و رفع موانع سرمایه‌گذاران است، افزود: اگر بنا باشد تصمیمات این کارگروه دوباره در مسیر بروکراسی اداری پیگیری شود فایده‌ای نخواهد داشت.

وی خطاب به دبیرخانه کارگروه و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: سعی کنید پرونده‌های مهم و تاثیرگذار را در جلسات کارگروه مطرح کنید تا تصمیمات عملی و اجرایی قابل اطمینان درخصوص آنها اتخاذ شده و شاهد تحول در حوزه تولید و سرمایه‌گذاری استان باشیم.

خرّم افزود: موانع و مشکلاتی که با هماهنگی بین دستگاه‌ها قابل حل است نیازی به طرح آنها در کارگروه تسهیل نیست و دستگاه‌ها باید طبق وظیفه قانونی خود درخصوص این مشکلات اقدام کنند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر اثرگذاری تصمیمات و مصوبات کارگروه تسهیل تاکید کرد و گفت: کارگروه تسهیل استان به‌رغم زحمات زیاد و رفع بسیاری از موانع، جزو کارگروه‌های پرکار اما کم‌اثر است که باید تلاش کنیم در سال جاری این اثرگذاری را بیشتر کنیم.

در این جلسه پرونده ۹ طرح سرمایه‌گذاری و تولیدی که با مشکلات بانکی، مالیاتی و زیست‌محیطی روبه‌رو شده‌اند مطرح و تصمیمات لازم برای رفع موانع پیش روی آنها اتخاذ شد.

کد خبر: ۲۳۲٬۵۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha