۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶
دانلود سریال ضد قسمت اول و دوم با حجم رایگان

دانلود سریال ضد قسمت اول و دوم با حجم رایگان

ضد رئالیتی شو، سریال، برنامه و مسابقه جدید زردفیلم است که به صورت هفتگی از این وبسایت منتشر می شود. سریال ضد شما هر یکشنبه صبح برای دانلود قرار میگیرد.

بازار: ضد رئالیتی شو، سریال، برنامه و مسابقه جدید زردفیلم است که به صورت هفتگی از این وبسایت منتشر می شود. سریال ضد شما هر یکشنبه صبح برای دانلود قرار میگیرد. «ضد» یک بازی گروهی استدلالی و استنتاجی‌ست که در هر قسمت ۱۰ نفر در نقش جاسوس ها و ضد جاسوس ها و گروگان یا توریست به یک رقابت ذهنی و جذاب می پردازند.

گرداننده: مجید واشقانی

بازیکنان قسمت ۱ و ۲: امیرحسین رستمی، الیکا عبدالرزاقی، کمند امیرسلیمانی، حدیث میرامینی، هومن خیاط، بهنام تشکر، مجتبی پوربخش، امیر کاظمی، علی صالحی و امیرحسین مدرس

دانلود سریال ضد با لینک مستقیم

قسمت اول به صورت استثنا پنجشنبه ساعت ۲۰ و پس از آن هر یکشنبه از زردفیلم منتشر می شود.

برای دانلود تمامی قسمت های سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال ضد

دانلود سریال ضد قسمت اول و دوم با حجم رایگان

معرفی سریال حیثیت گمشده

دانلود قسمت ۲ سریال حیثیت گمشده از جمعه ۳۰ تیر ساعت ۸ صبح امکان‌پذیر است. سریال حیثیت گمشده در ژانر درام به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده و تهیه کنندگی محمدرضا منصوری می‌باشد. از بازیگران این مجموعه می‌توان به مهدی حسینی‌نیا، بهاره افشاری، الناز حبیبی و امیر نوروزی اشاره کرد.

لیست بازیگران سریال

مهدی حسینی‌نیا، بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، بهزاد خلج، مهدی زمین‌پرداز و ستاره پسیانی،با هنرمندی رحمان باقریان، با حضور نادر فلاح و آرش فلاحت‌پیشه و بازیگر خردسال: آرشیدا درستکار، در آن حضور دارند.

زمان انتشار قسمت دوم: جمعه ۳۰ تیر ساعت ۸ صبح

دانلود سریال حیثیت گمشده

دانلود سریال ضد قسمت اول و دوم با حجم رایگان

معرفی بازیگران فصل دوم برنامه

علیرضا طلیسچی، رامین راستاد، مجتبی پوربخش، امیر مهدی ژوله، مهراب قاسم خانی، شکیب شجره، ترلان پروانه، مجید واشقانی، امیرعلی نبویان، نیما شاهرخ‌شاهی، امیر کاظمی، هدیه بازوند، بهار قاسمی، حسین مهری، مریم مومن، الیکا عبدالرزاقی، فرزاد فرخ، پیام احمدی نیا، نجمه جودکی، هدی استواری

درباره فصل دوم پدرخوانده

فصل اول "پدرخوانده" با دریافت رضایت بیش از ۹۰ درصدی از مخاطبان مواجه شد که این امر سبب شده تا سازندگان و عوامل این مسابقه تصمیم به ساخت فصل دوم با انرژی و تکامل دو برابر شوند. آنها بر آن هستند تا از تجربه‌های قبلی خود در فصل جدید به خوبی بهره‌برداری کنند و هر گونه کاستی و نقصان قبلی را بهبود بخشند.

دانلود فصل دوم پدرخوانده

معرفی سریال دفتر یادداشت

تازه‌ترین محصول اختصاصی زردفیلم، اولین حضور رضا عطاران در دوران پلتفرم‌ها محسوب می شود. سالهاست مخاطبان خواستار حضور رضا عطاران، مرد اول گیشه دهه ۹۰ سینمای ایران، در شبکه نمایش خانگی هستند. رضا عطاران و حسن معجونی از نقش‌های اصلی سریال «دفتر یادداشت» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده، نویسندگی مسعود خاکباز و تهیه‌کنندگی حسین اکبری هستند.

دانلود سریال دفتر یادداشت

کد خبر: ۲۳۲٬۵۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha