۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
ژئوپورتال سرمایه گذاری حضور بخش خصوصی را در اردبیل شتاب می بخشد
معاون استاندار اردبیل:

ژئوپورتال سرمایه گذاری حضور بخش خصوصی را در اردبیل شتاب می بخشد

اردبیل- عبداللهی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: راه اندازی ژئوپورتال سرمایه گذاری، فرآیند جذب سرمایه گذار بخش خصوصی را سرعت و قوت بیشتری می بخشد.

یاسر عبداللهی عابد در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به راه اندازی سیستم داده مکانی استان اردبیل اظهار کرد: با همراهی ۲۴ دستگاه اجرایی استان اردبیل و در ۷۹ لایه تعریف شده تمام اطلاعات حوزه سرمایه گذاری و توانمندی های استان اردبیل در این حوزه بارگزاری شده و به تفکیک شهرها، بخش ها و روستاها امکان جذب سرمایه گذاران فراهم می آید.

وی خاطرنشان کرد: قرار است با تامین زیرساخت ها و توسعه فناوری های جدید دستگاه های اجرایی اطلاعات خود را در لایه های مختلف به صورت دقیق در این ژئوپورتال ثبت کنند تا در کنار سایر استان ها اردبیل نیز بتواند جایگاه ممتاز خود را حفظ کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل ادامه داد: اکثر این اطلاعات با شفافیت و دقت کامل در این سیستم ثبت می شود و قرار شد دستگاه های اجرایی به صورت جامع و کامل در این زمینه اقدام به ثبت اطلاعات کنند.

عبداللهی عابد رویکرد دولت سیزدهم را رویکرد حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران و کمک به کارآفرینان و فعالان اقتصادی اعلام کرد و گفت: در استان اردبیل نیز در این دو سال با حمایت همه دستگاه های اجرایی سعی بر این بوده تا با حذف قوانین و مقررات مزاحم و ناکارآمد شرایط سهل و راحتی برای فعالان اقتصادی در استان اردبیل فراهم آید.

وی از همکاری و مساعدت مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل و امور اقتصادی در ثبت اطلاعات این سیستم داده مکانی قدردانی کرد و گفت: ۹ دستگاه در اولویت ثبت اطلاعات هستند و تلاش بر این است تا این فرآیند با سرعت و شفافیت به انجام رسیده و ثبت اطلاعات مربوط به طرح های سرمایه گذاری را شاهد باشیم.

کد خبر: ۲۳۲٬۳۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha