۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
تامین خدمات و زیرساخت‌های پردیس نیازمند یک هزار میلیارد تومان بودجه است
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس:

تامین خدمات و زیرساخت‌های پردیس نیازمند یک هزار میلیارد تومان بودجه است

پردیس - مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: برای تامین خدمات و زیرساخت‌های پردیس به یک هزار میلیارد تومان بودجه نیاز داریم.

سید مهدی هدایت در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان این‌که برای تامین خدمات و زیرساخت‌ها به یک هزار میلیارد تومان منابع نیاز داریم، اظهار داشت: از محل تبصره ۸ قانون بودجه در حال دریافت یک هزار میلیارد تومان تسهیلات از بانک مسکن هستیم که در مراحل تصویب نهایی است.

وی گفت: به محض این‌که هیئت مدیره مصوب پرداخت این تسهیلات را صادر کند این منابع به پروژه‌ها تزریق می‌شود که تحول مناسبی در بخش خدمات و زیرساخت‌های پردیس خواهد بود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس درباره روند پیشرفت فازهای ۵ و ۹ گفت: در فاز پنج شمالی ۲۲ جبهه کاری در بخش‌های آماده‌سازی مشغول فعالیت هستند و همه‌ پیمانکاران در بخش ساخت فعال هستند و مشکلی که در فازهای ۵ و ۹ وجود دارد این است به دلیل این‌که در گذشته کار چندانی در بخش آماده‌سازی این فازها انجام نشده حجم کارهای آماده‌سازی و محوطه‌سازی زیاد است و به همین دلیل اولویت را در این فازها گذاشته‌ایم که طی روزهای آینده با تمرکزی که داریم انشاءالله شرایط بهتر خواهد شد.

هدایت بیان داشت: مشکل آسانسور بلوک‌هایی که تحویل شده بود و آسانسور نداشتند را حل کردیم و این از مواردی است که همکاران ما پای کار هستند.

کد خبر: ۲٬۳۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha