۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
سامانه املاک و اسکان تکمیل نیست
معاون حقوقی و فنی سازمان امور مالیاتی:

سامانه املاک و اسکان تکمیل نیست

علیزاده، معاون حقوقی و فنی سازمان امور مالیاتی گفت: در سامانه املاک و اسکان هنوز قابلیت بهره برداری کامل از اطلاعات این سامانه به شکلی که ما انتظار داریم، فراهم نشده است.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، محمود علیزاده در خصوص سامانه املاک و اسکان گفت: آماده سازی این سامانه به موجب تبصره ۷ ماده ۱۶۹ قانون مالیات‌های مستقیم بر عهده وزارت راه و شهرسازی است تا آن را آماده کند و در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار دهد، اما سازمان نیز در این خصوص از همه امکانات خود برای تکمیل این سامانه استفاده می‌کند.

وی افزود: این سامانه به سازمان امور مالیاتی واگذار نشده بلکه در واقع امکان استفاده از آن به صورت لینک در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.

وی گفت: ارتباط‌هایی که باید در سامانه تعریف می‌شد و الگوریتم‌های لازم به صورت کامل نیست و در حال حاضر اطلاعاتی در حال انتقال به سازمان امور مالیاتی برای تکمیل این سامانه است تا در آینده بتوانیم با استفاده از آن نسبت به دریافت مالیات از واحدهای مسکونی خالی اقدام کنیم.

معاون سازمان امور مالیاتی خاطرنشان کرد: با توجه به جلسات متعددی که با وزارت راه و شهرسازی داشتیم تکمیل این سامانه در حال انجام است و ما امیدواریم به زودی بتوانیم بهره برداری از آن را آغاز کنیم.

علیزاده گفت: سایر دستگاه‌ها نیز می‌توانند از این سامانه استفاده کنند و لینک برقراری ارتباط و استفاده از اطلاعات آن با توجه به نیاز دستگاه‌ها در اختیار ان‌ها قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۲۳٬۲۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha