۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
تحقق ۹۴ درصدی بودجه شهرداری در بهار امسال
خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد

تحقق ۹۴ درصدی بودجه شهرداری در بهار امسال

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد امسال به اعضای شورا گزارش داد.

به گزارش بازار، حبیب کاشانی خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران در صد و شصت و دومین جلسه شورا گفت: از ۱۸ هزار و ۹۹۷ میلیارد تومان بودجه مصوب سه ماه ابتدایی امسال شهرداری، ۱۷ هزار و ۹۹۰ میلیارد تومان محقق شده و میزان جذب ۹۴ درصد است. تحقق ۹۴ درصدی بودجه شهرداری در بهار امسال

کاشانی افزود: از ۱۷ هزار و ۹۹۰ میلیارد تومان بودجه محقق شده شهرداری در ۳ ماه اول امسال ۱۷ هزار و ۳۱۳ میلیارد تومان نقد و ۵۹۲ میلیارد تومان غیرنقد است.

جعفر شربیانی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران نیز در جلسه شورا گفت: شهرداری ۲۲ هزار میلیارد تومان تا ۲۰ تیر درآمد داشته است که نشان می‌دهد شهرداری توجه خوبی به بودجه داشته و عملکرد مثبت بوده است.

مردم در حوزه شهرسازی به شهرداری اعتماد کرده اند
احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه گزارش سه ماه ابتدایی امسال سند افتخاری برای شهرداری است، افزود: تحلیل‌ها نشان داد مردم در حوزه شهرسازی به شهرداری اعتماد کردند و تحقق بیش از ۹۳ درصدی بودجه نشان می‌دهد که از رکود خارج شده ایم.

ثبت درآمدها نیز به صورت شفاف بوده است
احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران هم با بیان اینکه جای خوشحالی است که شهرداری تهران بودجه ۲۵ درصد سه ماهه را بیش از ۱۰۰ درصد جذب کرده و درآمد چشمگیری داشته است، گفت: در مقایسه با سال قبل شاهد ۲۳.۵ درصد افزایش درآمد بودیم و ثبت درآمدها نیز به صورت شفاف بوده است.

گزارش تحقق بودجه جوابی دندان شکن به کسانی است که تحقق بودجه ۱۴۰۱ را ناشی از تخفیف عوارض می‌دانستند
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران هم گفت: این گزارش جواب دندان شکنی به کسانی است که می‌گفتند تحقق بیش از مبلغ مصوب در سال گذشته ناشی از تخفیف عوارض بوده است.

مهدی بابایی افزود: ۲۰ درصد تخفیف نقدی از قدیم وجود داشته و گزارش سه ماهه امسال نشان می‌دهد تحقق درآمد به پیگیری همکاران ما در شهرداری برمی گردد و بخش عمده‌ای از درآمد حاصل از ساخت و ساز بوده است.

ارسال نامه از سوی شورا به دولت برای انجام تکالیف دولت
مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا نیز با بیان اینکه شورا نامه‌ای برای انجام تکالیف به دولت ارسال می‌کند، گفت: شهرداری نیز باید موضوع را پیگیری کند.

مطالبات شهرداری از دولت تا اسفند گذشته ۴۱ هزار میلیارد تومان است
حبیب کاشانی خزانه‌دار شورا هم با بیان اینکه مطالبات ما از دولت تا اسفند سال قبل ۴۱ هزار میلیارد تومان در بخش‌های مختلف است، گفت: از شهردار تهران می‌خواهیم این موضوع را در هیات دولت پیگیری کند، زیرا کمک بسیار خوبی برای ما خواهد بود.

کد خبر: ۲۳۲٬۱۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha