۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
استفاده از ظرفیت اعضای سازمان شانگهای در ساخت صنعتی ساختمان
نماینده مردم ارومیه در مجلس مطرح کرد

استفاده از ظرفیت اعضای سازمان شانگهای در ساخت صنعتی ساختمان

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: برای ساخت مسکن نیز می‌توانیم از ظرفیت کشورهای عضو سازمان شانگهای نظیر چین استفاده کنیم تا ساختمان‌هایی با شیوه‌های نوین صنعتی تولید کنیم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سید سلمان ذاکر، با اشاره به عضویت رسمی ایران در سازمان همکاری های اقتصادی شانگ‌های گفت: این عضویت یک ظرفیت اقتصادی برای کشورمان است که می‌توان از آن در حوزه های مختلف ساخت تونل، راه‌سازی، ترانزیت و صادرات و واردات محصولات بهره‌مند شویم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به امکان استفاده از ظرفیت کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی شانگهای در ساخت مسکن عنوان کرد: برای ساخت مسکن نیز می‌توانیم از ظرفیت کشورهای عضو سازمان شانگهای نظیر چین استفاده کنیم تا ساختمان‌هایی با شیوه‌های نوین صنعتی و با سرعت بیشتری تولید کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، عضویت ایران در سازمان همکاری‌ شانگ‌های را راهی برای برون رفت از تحریم‌ها و مهار تورم دانست و عنوان کرد: ورود به این اقلیم اقتصادی و با حضور ۵ کشوری که در عرصه های مختلف اقتصادی وسیاسی فعال هستند، در ارتقا امنیت اقتصادی و هم امنیت سیاسی نقش دارد؛

وی ادامه داد: کشورهای عضو سازمان شانگ‌های نیز می‌توانند از ظرفیت‌های کشورمان در حوزه‌های مختلف معادن، گردشگری، تولیدات کشاوزی استفاده کنند. همچنین ضمن افزایش مراودات کالاهای مختلف، دلار را نیز می‌توانیم از تبادلات خود حذف کنیم. همچنین امکان تامین کالاهای ضروری و اثرپذیر در تحریم‌ها نیز با افزایش مراودات اقتصادی با کشورهای عضو سازمان فراهم می‌شود.

کد خبر: ۲۳۲٬۱۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha