۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
نیاز بخش شیلات به بیمه تخصصی

نیاز بخش شیلات به بیمه تخصصی

رئیس سازمان شیلات به طراحی مدل دقیق صنعت شیلات برای مبحث بیمه اشاره کرد و گفت: بخش شیلات به بیمه تخصصی نیاز دارد و لازم است کارشناسانی متخصص در این بخش وارد شوند.

به گزارش بازار، سیدحسین حسینی افزود: با توجه به ضرورت واهمیت سرمایه گذاری در بخش شیلات، لازم است پشتیبانی‌هایی برای جذب سرمایه گذار انجام شود.

حسینی ادامه داد: تعیین تکلیف ظرفیت‌های نیمه فعال شیلاتی از جمله مواردی است که باید در دستور کار قرار گرفته و هر چه سریعتر برای ورود به عرصه تولید آماده شود.

حسینی با اشاره به درگاه ملی صدور مجوزها گفت: اقدامات مربوط به مباحث مقررات زدایی باید هر چه سریعتر توسط همکاران پیگیری شود.

حسینی به پیگیری برای ورود شناور ژاپنی به کشور تاکید کرد و گفت: انتقال دانش فنی از کشورهایی همچون اکوادور، اندونزی، هندوستان و سایر کشورها در حوزه هایی، چون تجارت، تنوع گونه‌ای و تنوع محصولات در دستور کار قرار گیرد.

این مقام مسئول همچنین صید فانوس ماهیان از آب‌های عمیق را مورد تاکید قرار داد و گفت: پشتیبانی‌های خوبی در این زمینه به انجام رسیده است و باید برای عملیاتی شدن آن قدم‌های محکمی برداریم.

رییس سازمان شیلات ایران به اتفاقات خوبی که در حوزه شیلات در مناطق گمیشان و بابلسر انجام شده اشاره کرد و گفت: اعتبارات خوبی در سفر ریاست جمهوری و وزیرجهادکشاورزی به استان‌های گلستان و مازندران تصویب شده که لازم است برای تخصیص آن اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر: ۲۳۲٬۰۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha