۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
۱۷ تفاهمنامه روسیه با مازندران اجرا نشده است
استاندار مازندران:

۱۷ تفاهمنامه روسیه با مازندران اجرا نشده است

ساری- استاندار مازندران گفت: طی سال های گذشته ۱۷ تفاهمنامه تجاری با روسیه داشتیم که هیچ یک محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمود حسینی پور بعدازظهر دوشنبه در حاشیه اعزام هیئت تجاری استان به روسیه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وجود پایانه‌ های صادراتی در استان شکل‌ گیری کنسرسیوم صادراتی را از محوری‌ ترین برنامه های سفر هیئت تجاری ذکر کرد و گفت: تلاش می‌ کنیم تا بیشترین سهم را از تجارت دریا و اقتصاد دریا پایه کسب کنیم.

استاندار مازندران با بیان این که بیشتر شرکت‌ های مهم خصوصی در این هیئت حضور دارند، یادآور شد: این سفر از شش ماه قبل طراحی و حوزه‌ های مختلف آن بررسی شده است.

وی نشست با فعالان اقتصادی و تجاری استان روسیه را از برنامه‌ های این سفر ذکر کرد و افزود: همچنین نشست با فعالان اقتصادی ایرانی مقیم در روسیه از دیگر برنامه‌ ها است و امیدواریم که این سفر دستاوردهای خوبی را در پی داشته باشد.

استاندار مازندران با بیان این که تفاهمنامه هایی در گذشته بین مازندران و روسیه امضا شده است، گفت در این سفر به دنبال این هستیم تا تفاهم‌ نامه‌ های امضا شده اجرایی و منجر به قرارداد شود تا ضمانت اجرایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه ۱۷ تفاهمنامه با استان‌ های مختلف روسیه طی سال های گذشته داشتیم و هیچ یک محقق نشده است، گفت: بستن تفاهم‌ نامه ملاک نیست و متاسفانه هیچ کدام از این تفاهمنامه‌ ها اجرایی نشد و در این سفر به دنبال آن هستیم تا تفاهم‌ نامه‌ ها منجر به قرارداد شود.

کد خبر: ۲۳۱٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha