۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
مسائل بانکی صنعتگران اصفهانی را بی‌انگیزه کرد| امان از بروکراسی ناتمام اداری
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

مسائل بانکی صنعتگران اصفهانی را بی‌انگیزه کرد| امان از بروکراسی ناتمام اداری

اصفهان- برکتین؛صنعتگر اصفهانی با اشاره به اینکه نقدینگی و مسائل بانکی صنعتگران اصفهانی را تحت فشار قرار داد،گفت:مرزبندی بین اصناف و صنایع و ایجاد بروکراسیهای اداری باعث شده که صنعتگران بی انگیزه شوند.

محمدرضا برکتین در گفت و گو با خبرنگار بازار و در پاسخ به این سوال که منظور از مرزبندی بین صنعت و اصناف چیست، اظهار کرد: مجوز از سمت صنوف به راحتی صادر می‌ش، در بخش صنعت فیلترها و بروکراسی های سخت زیادی وجود دارد در حالیکه در بخش اصناف به راحتی پروانه بهره برداری داده می شود و اصناف از این لحاظ با مشکلات کمتری روبرو هستند.

وی افزود: در بسیاری از موارد تولید کننده را درگیر مسائلی کرده ایم که ریشه آن را باید در نقطه دیگری که به او ربطی ندارد جستجو کنیم و این مساله منصفانه نبوده و تولید کننده را با مشکلات زیادی روبرو می کند.

رئیس انجمن شرکت‌های مهندسی و پیمانکاری نفت، گاز و پتروشیمی تاکید کرد: باید توجه داشت که در کوتاه مدت نمی‌توان شاهد تغییر و تحولات در واحدهای تولیدی بود اما در شرایطی هستیم که تا حدودی از فشار مشکلات کاسته شده است.

برکتین بیان کرد: دولت سیزدهم قدری هم به مسائل تولیدکنندگان بپردازد تا مشکلات جامعه صنعت و تولید کاهش یابد چرا که نقطه کور تولید در اصفهان عدم حمایت است.

حمایت از تولید و جلوگیری از خام فروشی

وی ادامه داد: تا با نیم نگاهی به وضعیت تولید در اصفهان به این نکته توجه کنند چراکه اصفهان به عنوان استانی صنعتی مملو از تولیدکنندگانی است که هر کدام برای خودشان حرفی برای گفتن دارند و ما می توانیم با حمایت از آنها از خام فروشی جلوگیری کرده و اقتصاد استان و کشور را متحول کنیم.

این صنعتگر تاکید کرد: گرچه نمی توان در کوتاه مدت شرایط را تغییر داد اما اگر مشکلات را از دوش تولید برداریم می توانیم شاهد تحولات بزرگی در این زمینه باشیم.

کد خبر: ۲۳۱٬۹۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha