۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
۵۰۰ کارگر پتروشیمی گچساران جذب می شوند| تزریق ۱۷ هزار میلیارد تومان طی دو سال
رئیس جمهور:

۵۰۰ کارگر پتروشیمی گچساران جذب می شوند| تزریق ۱۷ هزار میلیارد تومان طی دو سال

یاسوج- رئیس جمهور گفت: پتروشیمی گچساران برای سه هزار نفر اشتغال ایجاد کرده و ۵۰۰ نفر از کارگران جذب پروژه می‌ شوند و بقیه نیز در طرحهای بعدی به کار گرفته می شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، آیت الله ابراهیم رئیسی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح پتروشیمی گچساران افزود: این پروژه، زنجیره‌ای تولید پتروشیمی است و نکته دیگر ایرانی بودن آن است که ابزار و طرح و مهندسان همه ایرانی هستند.

وی با بیان اینکه پتروشیمی گچساران ابر پروژه‌ای ست که در گرمای ۵۰ درجه به نتیجه رسید، گفت: این پروژه برای امیدوارسازی مردم مطلوب است که مردم بدانند طرح‌ های نیمه تمام به نتیجه می‌ رسد و امید آفرین برای مردم و تولید است.

رئیس جمهور تصریح کرد: این مجموعه یک مجموعه تولیدی به صورت زنجیره‌ ای است و پروژه‌ های پایین دستی فعالی دارد و ارزش افزوده ایجاد کرده و جلوی خام فروشی را می‌ گیرد.

رئیسی تصریح کرد: گازهای مشعل هدر رفت گاز کشور است و با جمع آوری آنها حرکتی مثبت انجام می‌ شود که هم آلایندگی را حذف می کند و هم ثروت کشور هدر نمی‌ رود.

وی با بیان اینکه با مشارکت شرکت‌ های دانش بنیان در مدتی کوتاه همه گازهای مشعل جمع آوری می‌ شود، افزود: این پروژه در کنار تولید ثروت برای کشور، طرحی عمل پایه و بر پایه فناوری و علمی و فنی است که گام ارزشمندی است که بخش اعظم کار در دو سال انجام شده و در چند شیفت به صورت شبانه روزی فعالیت انجام شده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه ۱۷ هزار میلیارد در این پروژه جذب شده است، گفت: ملت ما تهدید و تحریم را به فرصت تبدیل می‌ کند و این پتروشیمی یکی از جلوه‌ های تبدیل تحریم و تهدید به فرصت است.

کد خبر: ۲۳۱٬۹۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha