۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
تامین اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای محور ایلام-صالح‌آباد-حمیل
نماینده مردم ایلام در مجلس خبر داد:

تامین اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای محور ایلام-صالح‌آباد-حمیل

ایلام- بسطامی، نماینده مردم ایلام در مجلس از تامین اعتبار یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی برای محور ایلام-صالح‌آباد-حمیل به عنوان یکی از پروژه های مهم زیرساختی در استان خبر داد.

علی اکبر بسطامی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از تامین اعتبار یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی محور ایلام-صالح‌آباد-حمیل در قالب ماده ۵۶ پیرو دستور معاون وزیر راه و شهرسازی و موافقت مدیرعامل بانک صادرات ایران خبر داد.

وی افزود: تامین مالی محور ایلام-صالح آباد-حمیل، به‌عنوان یکی از مصوبات مهم سفر دور اول ریاست محترم جمهور به استان پس از رایزنی‌های فراوان محقق شده است.

نماینده مردم ایلام عنوان کرد: ایلام شاهراه اربعین و دروازه اصلی ورود زائرین به عتبات عالیات است و ارائه خدمات شایسته و در خور شان زوار عتبات عالیات مستلزم ایجاد زیرساخت‌های مناسب است.

سطامی گفت: مسیر اصلی اربعین اگر چه در استان ایلام قرار دارد، اما یک مسیر ملی و حتی بین المللی است و این مهم یک فرصت مناسب برای توسعه استان است، اما بارها تاکید داشته‌ام که این فرصت نباید برای تردد مردم استان ایلام چه تردد هوایی و چه تردد جاده ای محدودیت ایجاد کند.

وی افزود: آماده سازی و تکمیل راه اربعین با کمک و همراهی دولت، وزارت راه و شهرسازی، نهادهای حاکمیتی و سایر استان‌ها میسر خواهد شد و امید داریم با یک عزم همگانی دو مقوله مهم ارائه خدمات شایسته به زوار عتبات عالیات هم‌چنین توسعه زیرساخت‌های استان محقق شود.

کد خبر: ۲۳۱٬۸۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha