۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
روند متفاوت معاملات وکار در گروه بانکی
بانک کارآفرین در موقعیت سود سازی مناسب

روند متفاوت معاملات وکار در گروه بانکی

نماد وکار متعلق به بانک کارآفرین از ابتدا روندی متفاوت از گروه داشته و در حال حاضر هم پیش بینی می شود بعد از مجمع همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد.

بازار؛ گروه بورس: با توجه به اینکه در دو ماه گذشته که شاخص کل بورس وارد اصلاح شده عملکرد گروه ها و نمادهای مختلف متفاوت بوده است بسیاری از سرمایه گذاران در حال رصد وضعیت تابلو و همچنین گزارش نمادها هستند.
در بین گروه بانکی تقریبا می توان ادعا کرد که بیشتر نمادها بازدهی مشابهی داشته اند اما برخی نمادها مانند وکار متعلق به بانک کارآفرین از ابتدا روندی متفاوت از گروه داشته و در حال حاضر هم پیش بینی می شود بعد از مجمع همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد.

وکار با سرمایه ثبت شده ۴۶۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مبلغ ۲۶۷۴ میلیارد تومان درآمد داشته است

بانک کار آفرین با نماد کارآفرین طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ از محل تسهیلات اعطایی، سپرده گذاری، اوراق، سرمایه گذاری و کارمزدهای دریافتی مبلغ ۹۸۱ میلیارد تومان درآمد محقق کرده و از محل هزینه مالی، سود سپرده‌هاو کارمزدها مبلغ ۵۴۹ میلیارد تومان هزینه شناسایی کرده است، همچنین بانک در این ماه تراز مثبت ۷۹ درصدی را ثبت کرده است.
وکار با سرمایه ثبت شده ۴۶۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مبلغ ۲۶۷۴ میلیارد تومان درآمد داشته است و مبلغ ۱۵۸۹ میلیارد تومان هزینه شناسایی کرده همچنین بانک طی عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۶۸ درصد را ثبت کرده است.
در حال حاضر نماد وکار با پی بر ای ۹ به ازای هر سهم ۲۹ تومان سود ساخته و از آنجایی که دارایی های بانک هم از ۵۷ هزار میلیارد تومان به ۶۲ هزار میلیارد تومان رسیده در یک روند صعودی قرار گرفته است.
با توجه به سیاست های بانک مرکزی برای کاهش ناترازی بانک ها به زودی شاهد مقررات سختی برای بانک ها خواهیم بود. از طرف دیگر براساس این گزارش بانک کارآفرین در یک موقعیت مناسب برای سودسازی قرار گرفته و در صورتی که رکود اقتصادی در کشور ادامه دار شود احتمال ورود پول به بانک ها افزایش می یابد و خدمات بانکی هم بیشتر می شود.

کد خبر: ۲۳۱٬۷۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha