۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
واریز بیش از ۱۷۰۰ میلیارد تومان سود جاری به حساب سهامداران

واریز بیش از ۱۷۰۰ میلیارد تومان سود جاری به حساب سهامداران

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: بیش از ۱۷۰۳ میلیارد تومان سود جاری در هفته سوم تیر امسال از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) به حساب سهامداران واریز شد.

به گزارش بازار، اطلاعات منتشر شده در خصوص جزییات واریز مطالبات جاری و سنواتی سهامداران در هفته سوم تیر ماه سال جاری نشان می‌دهد، ۱۶ ناشر سود جاری و ۲ ناشر سود سنواتی صاحبان سهام خود را پرداخت کرده‌اند.

واریز سود سنواتی ۲ ناشر
بر اساس این گزارش، در این دوره زمانی، ۲ شرکت «سرامیک‌های‌صنعتی‌اردکان و بانک‌آینده»، سود سنواتی ۶۰ هزار و ۶۶۰ سهامدار را که شامل ۲ میلیارد و ۸۳۷ میلیون تومان می‌شود را با استفاده از سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) واریز کرده‌اند.

واریز سود جاری ۱۶ ناشر
همچنین در هفته سوم تیر ماه امسال، ۱۶ ناشر «توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، تولیدات پتروشیمی قائد بصیر، توسعه سرمایه و صنعت‌غدیر، بیمه اتکایی‌تهران رواک، فرآورده‌های تزریقی، لیزینگ خودرو غدیر، سیمان سفیدنی‌ریز، آهن و فولاد ارفع، پتروشیمی مارون، پتروشیمی شازند، بیمه پاسارگاد، سیمان دورود، قند مرودشت، شهد، نفت پارس و چادرملو»، سود جاری ۵۶۱ هزار و ۴۴۳ سهامدار که شامل یک هزار و ۷۰۱ میلیارد و ۳۱۳ میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

کد خبر: ۲۳۱٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha