۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
تمدید بسته بیمه خاص صنایع کوچک برای پنجمین سال متوالی
معاون صنایع کوچک سازمان شهرک‌های صنعتی اعلام کرد

تمدید بسته بیمه خاص صنایع کوچک برای پنجمین سال متوالی

مصاحب، عضو هیأت مدیره و معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از تمدید بسته بیمه خاص صنایع کوچک برای پنجمین سال متوالی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، اصغر مصاحب گفت: در سال جهش تولید و به منظور تسهیل و رونق فعالیت‌های اقتصادی، افزایش ضریب امنیت و کاهش ریسک تولید در صنایع کوچک و متوسط، بسته بیمه خاص صنایع کوچک مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور با کاهش نرخ حق بیمه نسبت به سنوات گذشته و پوشش حداکثری خطرات SMEها تمدید شد.

وی افزود: این بسته بیمه‌ای ویژه که حاصل تفاهم سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت سهامی بیمه ایران در پنجمین سال متوالی است، حداقل نرخ و حداکثر پوشش خطرات، ریسک کمتر و ضریب امنیت بالاتر در فرآیندهای تولید و توزیع محصولات صنایع کوچک و متوسط و حداقل زمان پرداخت خسارت از طریق استقرار نمایندگان بیمه در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور در راستای بهبود فضای کسب و کار و ایجاد امنیت و آرامش روانی و اقتصادی برای صنایع کوچک و متوسط را دربرمی‌گیرد.

عضو هیأت مدیره و معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اضافه کرد: در این تفاهم نامه شرکت سهامی بیمه ایران متعهد شده است ضمن پوشش تمامی نیازهای بیمه‌ای صنایع کوچک و متوسط، زمینه‌های لازم به منظور ارائه خدمات مشاوره و فروش بسته بیمه‌ای، از جمله آموزش، دستورالعمل‌های فنی، مدیریت ریسک و ... را در شعب و نمایندگی‌های خود در سراسر کشور فراهم نماید.

مصاحب ترویج فرهنگ بیمه، اطلاع‌رسانی، بازاریابی، ارائه تخفیفات و تشویقات حداکثری در فروش بسته بیمه‌ای خاص صنایع کوچک و متوسط و استقرار نمایندگان ذیصلاح بیمه در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور را از دیگر تعهدات بیمه‌گر در این تفاهم نامه عنوان کرد.

وی یادآور شد: به منظور پیگیری و اجرایی شدن تعهدات سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت سهامی بیمه ایران در این تفاهم نامه، کمیته اجرایی با برگزاری نشست‌های مشترک در جهت اتخاذ تصمیمات لازم و ارائه راهکارهای عملی اقدام می‌نماید.

شایان ذکر است، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن هم‌اینک با دارا بودن ۵۰۰ شهرک و ۳۲۱ ناحیه صنعتی و ۳ منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره‌برداری، ۶۵ شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، ۶ شهرک فنآوری، ۳۸ مرکز خدمات فنآوری و کسب و کار، ۲ مجتمع فنآوری اطلاعات و خدمات نرم‌افزاری، ۸۳ هزار و ۱۶۸ قرارداد منعقده و بهره‌برداری از ۴۵ هزار و ۶۶۲ واحد صنعتی و ۳ هزار و ۵۳ واحد کارگاهی، موجبات اشتغال مستقیم ۹۲۱ هزار و ۵۱۱ نفر را در سراسر کشور فراهم کرده است.

کد خبر: ۲۳٬۱۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha