۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
مجلس این هفته لایحه وزارت بازرگانی را به تصویب برساند
معاون پارلمانی رئیس جمهور:

مجلس این هفته لایحه وزارت بازرگانی را به تصویب برساند

حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره آخرین وضعیت لایحه بازرگانی گفت: امیدواریم این طرح در هفته جاری به تصویب نمایندگان مجلس برسد.

به گزارش بازار، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره آخرین وضعیت لایحه بازرگانی گفت: این طرح چندین هفته است که در دستور کار مجلس قرار دارد، امیدواریم هفته جاری در اولویت بررسی در صحن علنی قرار گرفته و به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی برسد.

درباره آخرین وضعیت "لایحه تشکیل وزارت بازرگانی"، تصریح کرد: این طرح در مجلس شورای اسلامی مقداری با تأخیر اعلام وصول شد و پس از اعلام وصول در کمیسیون اجتماعی مطرح و در طی دو جلسه با ایجاد تغییراتی که دولت هم با آن موافق بود، به تصویب رسید.
وی در ادامه بیان کرد: این طرح چندین هفته است که در دستور کار مجلس قرار دارد، امیدواریم هفته جاری در اولویت بررسی در صحن علنی قرار گرفته و به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی برسد.

نظر رئیس جمهور بر تصویب لایحه وزارت بازرگانی است
معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطر نشان کرد: برخی نمایندگان نسبت به این طرح تردیداتی مطرح کردند که دولت به سرعت اعلام کرد، تردیدی وجود ندارد. نظر رئیس جمهور بر این است که این لایحه نهایی و ابلاغ شود.

تکذیب شایعه جابه جایی در دولت
حسینی درباره شایعات اخیر مبنی بر ایجاد تغییرات و جابه جایی در کابینه دولت گفت: صحت ندارد و فعلا خبری نیست اگر تصیمی گرفته شود بلافاصله اعلام و همه از آن مطلع خواهند شد گاهی رسانه‌ها به شایعات دامن می‌زنند.

کد خبر: ۲۳۱٬۴۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha