۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
پیمانکاران توانا و بومی گلستان حمایت شوند
نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی:

پیمانکاران توانا و بومی گلستان حمایت شوند

گرگان- سنگدوینی، نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: برای توسعه اقتصاد استان باید از پیمانکاران توانا و بومی حمایت و پشتیبانی کرد.

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: برای توسعه اقتصاد استان باید از پیمانکاران توانا و بومی حمایت و پشتیبانی کرد.

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران توسط دستگاه های اجرایی قابل قبول نیست و باید راه حلی جدی و پیگیری مجدانه برای حل این مسئله پیدا کرد.

سنگدوینی با بیان این نکته که ظرفیت و توانایی پیمانکاران گلستانی بسیار بالا است، خاطرنشان کرد: همه مسئولان استانی باید برای تقویت و توسعه فعالیت پیمانکاران کمک کنند و همچنین در پرداخت مطالبات آنها سرعت عمل داشته باشند.

وی با بیان اینکه پیمانکاران گلستان باید در عرصه های ملی حضور داشته باشند، یادآورشد: باید رتبه پیمانکاران استان را تقویت کنیم و فضای لازم برای فعالیت بهتر آنها فراهم کنیم.

به گفته سنگدوینی، بروکراسی اداری مانع اصلی فعالیت بخش خصوصی است و باید برای برقراری امنیت در حوزه اقتصادی موانع را از پیش روی آنها برداشت.

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: بخش خصوصی از عوامل مهم و موثر در پیشرفت اقتصاد کشور محسوب می شود بنابراین با عزمی جدی باید چالش های حوزه تجارت را کاهش داد.

کد خبر: ۲۳۱٬۴۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha