۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
آغاز طرح توسعه شرکت تولیدی آق پروفیل با ایجاد ۵۰ شغل جدید
در حاشیه نمایشگاه بین المللی مطرح شد؛

آغاز طرح توسعه شرکت تولیدی آق پروفیل با ایجاد ۵۰ شغل جدید

مدیر شرکت تولیدی آق پروفیل، در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره از آغاز طرح توسعه این شرکت تولیدی در استان گلستان با ایجاد ۵۰ فرصت شغلی جدید به صورت مستقیم، خبرداد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت رامین صحنه، از آغاز فاز دوم و طرح توسعه شرکت آق پروفیل در استان گلستان خبرداد و اظهار کرد: با توجه به رشد روزافزون صنعت ساختمانی کشور و نیاز رو به افزایش به محصولات با کیفیت و با راندمان بالاتر، شرکت آق پروفیل در نظر دارد با ایجاد واحد جدید تولیدی، خط تولید خود را گسترش دهد.
مدیر شرکت تولیدی آق پروفیل افزود: شرکت ما تولید کنند پروفیل های در و پنجره UPVC با برندهای akprofile و akwin است و در راستای افزایش ظرفیت تولید، طرح توسعه شرکت در وسعتی به اندازه ۱۶ هزار متربع در شهرک صنعتی آق قلا آغاز شد.
وی ادامه داد: این واحد جدید تولیدی با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی روز، به شرکت آق پروفیل این امکان را می‌دهد تا با افزایش ظرفیت تولید، بهبود کیفیت و راندمان بیشتر، به نیازهای مشتریان خود در زمان کوتاهتری پاسخ دهد.
مدیر شرکت آق پروفیل، افزود: با راه اندازی فاز دوم کارخانه ظرفیت تولید از پنج به ۱۰ میلیون متر در سال افزایش خواهد یافت.

آغاز طرح توسعه شرکت تولیدی آق پروفیل با ایجاد ۵۰ شغل جدید


صحنه با بیان این که در بحران های اقتصادی، توسعه تولید یکی از چالش های مدیران واحدهای صنعتی است، گفت: نیاز به سرمایه‌گذاری برای تهیه تجهیزات و ماشین‌آلات پیشرفته در شرایطی که شاهد تورم و تحریم هستیم واحدهای تولیدی را برای توسعه نگران کرده با این حال شرکت آق پروفیل با مدیریت و سرمایه گذاری داخلی این چالش را پشت سر گذاشته و با راه اندازی خط جدید ظرفیت تولید این کارخانه به دو برابر افزایش خواهد یافت است.
وی ضرورت دیگر صنعت را نیاز به فضای کاری، نیروی انسانی کارآمد و مواد اولیه مناسب دانست و گفت: برای اجرای موفق این طرح توسعه، برنامه‌ریزی دقیقی برای تامین این نیازمندی‌ها انجام شده است.
مهندس صحنه با بیان این که ظرفیت تولید تا ۵ سال آینده دو برابر خواهد شد، گفت: در حال حضر ۱۵۰ نفر مشغول به کار هستند و با راه اندازی کارخانه جدید و افزایش ظرفیت تولید، به ۲۰۰ نفر خواهد رسید.
وی ضمن تقدیر از عملکرد و تلاش تیم در فروش محصولات به مشتریان استانی و کشوری، گفت: شرکت آق پروفیل توانسته با توجه به ویژگی‌های محصولات خود و تکیه بر توان تیم مجرب، بازاریابی مناسبی را انجام دهد و محصولات خود را به صورت جدی و حرفه‌ای به مشتریان خود معرفی کند.
مدیر شرکت تولیدی آق پروفیل با یادآوری این که محصولات شرکت هم اکنون در ۲۷ استان کشور به فروش می رسد، گفت: شرکت هم اکنون در استان های تهران، مازندران، آذربایجان شرقی و غربی، البرز، کردستان و فارس دارای نمایندگی انحصاری است.

کد خبر: ۲۳۱٬۲۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha