۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
۴۱۹ فقره جواز تاسیس در خراسان رضوی صادر شد
طی دو ماه گذشته

۴۱۹ فقره جواز تاسیس در خراسان رضوی صادر شد

مشهد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طی دوماهه سال ۹۹ تعداد ۴۱۹ فقره جواز تاسیس با سرمایه گذاری حدود ۱۸ هزار و ۹۲۱میلیارد ریال و اشتغال ۸۷۳۲ نفر در استان صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، محمدرضا مس فروش اظهارداشت: طرح های صنعتی صادره استان در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ سرمایه ۴۶ درصد افزایش نشان می دهد.

وی افزود: در این مدت، بیشترین سهم سرمایه گذاری در طرح های استان خراسان رضوی، مربوط به بخش مواد و محصولات شیمیایی بوده که  سه هزار و ۵۳۵  میلیارد ریال و به میزان ۱۸ و شش دهم درصد از کل سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه بیشترین اشتغال نیز در بخش مواد و محصولات شیمیایی بوده است افزود: در این حوزه نیز با اشتغال یک هزار و ۳۲۶ نفر توانسته  ۱۵ درصد از اشتغال را به خود اختصاص دهد.

مس فروش اظهارداشت: در مجوزهای صادره ۹درصد تعداد طرح ها، چهار درصد سرمایه گذاری کل کشور و ۹ درصد اشتغال طرح های صنعتی کشور مربوط به استان خراسان رضوی بوده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در استان خراسان رضوی تعدادچهار هزار و ۳۲۳ طرح صنعتی با سرمایه گذاری ۴۶۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۱۲۷ هزار نفر، فعال است.

کد خبر: ۲۳٬۱۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha