۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۲
۲۱ میلیون دلار تولیدات معدنی از استان بوشهر صادر شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

۲۱ میلیون دلار تولیدات معدنی از استان بوشهر صادر شد

بوشهر- صفوی مدیر کل صنعت و معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۲۱ میلیون دلار تولیدات معدنی از استان بوشهر صادر شده است.

سید مهدی صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " مهار تورم و رشد تولید " نامگذاری شده و صمت استان بوشهر در راستای کاهش قیمت‌ها و بهبود تولید، گام‌های بلندی بر داشته است.

وی افزود: تولیدات صنعتی در نقاط مختلف استان بوشهر رشد قابل توجهی داشته و با برپایی جلسات مختلف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه راکد استان را مرتفع می‌کنیم.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطر نشان کرد: در زمینه تولیدات معدنی نیز استان بوشهر جایگاه خاصی در کشور دارد و درآمد ارزی حاصل از صادرات مواد معدنی، قابل توجه است.

صفوی از صادرات ۲۱ میلیون دلاری محصولات معدنی از استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۵۰۰ هزار تن محصولات معدنی به ارزش ۲۱ میلیون دلار از گمرکات استان بوشهر صادر شده است.

وی از سیمان و کلینکر به عنوان مهم‌ترین صادرات معدنی استان بوشهر یاد کرد و افزود: همچنین زغال سنگ، گچ، شیشه و سنگ ساختمانی، سرامیک و کاشی، پودر سنگ و انواع موزاییک و آجر نیز از دیگر مواد معدنی صادراتی استان بوشهر بوده است.

کد خبر: ۲۳۱٬۱۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha