۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
تحویل نخستین سری کامیونت آرنا پلاس ایران خودرو دیزل به مشتریان

تحویل نخستین سری کامیونت آرنا پلاس ایران خودرو دیزل به مشتریان

شرکت ایران خودرو دیزل، از امروز تحویل نخستین سری محصول کامیونت آرنا پلاس خود را آغاز کرد.

به گزارش بازار، مهدی آقاطاهریان مدیر فروش شرکت ایران خودرو دیزل گفت: پس از استقبال مشتریان از نخستین طرح فروش پیکاپ کامیونت آرنا پلاس در اسفند سال گذشته، تحویل نخستین سری این محصول طبق وعده قبلی و بدون تاخیر از امروز آغاز شد.

وی اضافه کرد: نخستین سری ثبت‌نام این محصول اواخر اسفندماه سال گذشته در پنج رنگ و با موعد تحویل هفته آخر تیرماه آغاز شده بود که با استقبال خوبی از سوی مشتریان روبه رو شد و خوشبختانه موفق شدیم این محصول را بدون تاخیر به مشتریان تحویل دهیم.

آقاطاهریان گفت: تحویل نخستین سری از این محصول از امروز آغاز شده و سعی خواهیم کرد تا همه تعهدات مشتریان را در کم‌ترین مدت اعلام شده در بخش نامه فروش تحویل دهیم.

مدیر فروش ایران خودرو دیزل افزود: با توجه به استقبال مشتریان، برنامه‌ریزی لازم برای دور جدید فروش این محصول در دستور کار قرار گرفته و جزییات آن در موعد مقرر به اطلاع مشتریان خواهد رسید.

گفتنی است، کامیونت باری جدید آرنا پلاس شش تن به موتور معروف کامینز ۸.۳ لیتری توربوشارژ، گیربکس ZF، سیستم ترمز دو مداره پنوماتیک (ترمز جلو و عقب هر دو دیسکی) و کابین خواب دار به امکانات جدید و متنوع مجهز است و قابلیت نصب انواع کاربری از جمله باری فلزی، کفی جرثقیل‌دار، بالابر، حمل خودرو، حمل زباله پرس و یخچال را دارد.

کد خبر: ۲۳۱٬۱۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha