۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
رئیس جمهور ۲۶ تیرماه به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

رئیس جمهور ۲۶ تیرماه به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ادامه سفرهای استانی هیئت دولت، رئیس جمهور ۲۶ تیرماه به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی احمد زاده ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در این سفر طرح‌هایی توسط رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

وی بیان داشت: در این سفر سد چم شیر، جاده پاتاوه-دهدشت، افتتاح پتروشیمی گچساران، کارخانه قند یاسوج و بیمارستان ۳۲ تخت خوابی بهمئی افتتاح می‌شوند.

احمد زاده تصریح کرد: در این سفر روز دوشنبه ۲۶ تیر ماه استقبال رسمی از رئیس جمهور و هیئت دولت در فرودگاه یاسوج انجام می‌شود.

استاندار اظهار داشت: بعد از این برنامه رئیس جمهور به شهرستان مارگون سفر کرده و با عشایر این منطقه دیدار می‌کند و بعد از دیدار با عشایر بویراحمد به شهرستان گچساران سفر می‌کند.

وی دیدار و سخنرانی در جمع مردم مرکز استان در ورزشگاه تختی یاسوج را از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در عصر روز اول به استان عنوان کرد.

استاندار افزود: در روز دوم نیز رئیس جمهور در ابتدای صبح جاده پاتاوه- دهدشت را افتتاح و سپس عازم شهرستان بهمئی شده و بعد از افتتاح بیمارستان شهید حاج قاسم سلیمانی این شهرستان و اختصاص تجهیزات، در جمع مردم این شهرستان سخنرانی می‌کند.

احمد زاده تصریح کرد: رئیس جمهور بعد از اتمام برنامه‌ها در شهرستان بهمئی به مرکز استان برمی‌گردد و در بعد از ظهر سه‌شنبه نشست شورای اداری و دیدار با سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان به طور همزمان انجام می‌شود.

استاندار افزود: سه معاون رئیس جمهور و تعدادی از وزرا در این سفر رئیس جمهور را همراهی می‌کنند و افتتاح طرح‌های گردشگری، کلنگ زنی پترو پالایشگاه گچساران با سرمایه‌گذاری ۲.۵ میلیارد دلار سرمایه اولیه و با حضور ۱۰۰ درصدی بخش خصوصی، همچنین پتروشیمی چرام با سرمایه گذاری بانک‌ها و در کهگیلویه از جمله برنامه‌های وزرا است.

وی تصریح کرد: همچنین در شهرستان بویراحمد مخزن گازی مختار کلنگ زنی و سد سقاوه نیز در مارگون کلنگ زنی می‌شود.

کد خبر: ۲۳۱٬۱۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha