۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
۸ هکتار زمین به پالایشگاه نفت و گاز پیروزی شاهرود اختصاص یافت
در راستای تسهیل شرایط تولید و حمایت از سرمایه گذار؛

۸ هکتار زمین به پالایشگاه نفت و گاز پیروزی شاهرود اختصاص یافت

شاهرود- فخری، فرماندار شاهرود با بیان اینکه در راستای حمایت از تولید، هشت هکتار زمین به پالایشگاه نفت و گاز پیروزی این شهرستان اختصاص یافت، گفت: این پالایشگاه با ظرفیت تولید روزانه ۳۰ هزار بشکه مجدد راه اندازی می‌شود.

نادر فخری در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره ظرفیت‌های پالایشگاه نفت و گاز پیروزی شاهرود، بابیان اینکه در راستای رفع موانع تولید این پالایشگاه اقدامات مؤثری صورت گرفته است، بیان کرد: هشت هکتار زمین به پالایشگاه نفت و گاز پیروزی شاهرود داده شد.

وی از راه‌اندازی مجدد این پالایشگاه با ظرفیت تولید روزانه ۳۰ هزار بشکه خبر داد و افزود: این پالایشگاه ۴۰ هکتار دیگر زمین نیاز دارد که پیگیری‌ها درباره این موضوع در دست انجام است.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه رونق تولید یکی از اولویت‌های اصلی شهرستان است، گفت: شاهد راه‌اندازی این پالایشگاه در شهریورماه خواهیم بود زیرا مشکلات این واحد به‌خصوص تأمین گاز مصرفی و راه و ... رفع شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، این پالایشگاه سال ۹۴ در سه فاز آغاز به کارکرد اما از سال ۹۶ به دلیل خسارات یک آتش‌سوزی و پس‌ازآن عدم توانمندی در تأمین مواد اولیه تعطیل شد.

پیروزی تنها پالایشگاه نفت و گاز استان سمنان محسوب می‌شود که با سرمایه بخش خصوصی ساخته‌شده است.

کد خبر: ۲۳٬۱۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha