۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
تحلیل تکنیکال اتریوم (ETH)
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازار مطرح کرد؛

تحلیل تکنیکال اتریوم (ETH)

زینلی کارشناس بازارهای مالی گفت: میانگین یکساله قیمت اتریوم (ETH) ۱۸۰۰ دلار است از این رو حمایت بسیار قوی برای آن به شمار می‌رود.

سمیه شوریابی؛ بازار: مهدی زینلی کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی ضمن تحلیلی که از اتریوم (ETH) ارائه داد، اظهار داشت: اتریوم درگیر یک روند نزولی کلی دو ساله و روند صعودی چند ماهه میان مدت می باشد.

زینلی می گوید: اتریوم از ژوئن سال۲۰۲۲ در محدوده های ۸۰۰ دلار کف ساخت و گام صعودی خود را آغاز کرد و اکنون با قیمت ۱۸۸۰ دلار در کانال صعودی قرار گرفته است.

تحلیل تکنیکال اتریوم (ETH)

این تحلیلگر بازارهای مالی همچنین ابراز داشت: اتریوم مقاومت استاتیک ۲۰۰۰ دلار و مقاومت داینامیک خط روند سبز رنگ و حتی میدلاین یا خط میانه کانال را پیش رو دارد و حداکثر سقفی که در کوتاه مدت می‌تواند بزند ۲۰۸۰ دلار می باشد و به نظر شخصی بنده اصلاح تا محدوده ۱۷۰۰-۱۶۰۰ دلار را نیز می‌تواند داشته باشد.

زینلی با بیان اینکه میانگین یکساله قیمت اتریوم ۱۸۰۰ دلار است، تأکید کرد: این محدوده حمایت بسیار قوی برای اتریوم به شمار می‌رود، همچنین پس از اصلاح قیمت تا محدوده مشخص شده، اتریوم می‌تواند مجدد رشد را تجربه نماید ضمن اینکه بهترین محدوده خرید اتریوم محدوده ۱۰۰۰ دلار و نیز بهترین تارگت فروش در میان مدت ۲۴۰۰ دلار می باشد.

زینلی در نهایت خاطر نشان کرد: پیشنهاد من برای عزیزانی که مهارت چندانی در بازار ندارند، سرمایه‌گذاری بلندمدت است که می‌تواند بازدهی مناسبی را به ارمغان بیاورد.

(تمامی تارگت ها و آیتم ها در کوتاه مدت اعتبار دارند)

کد خبر: ۲۳۱٬۰۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha