۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
 گرانی بنزین مصرف گاز مایع غیراستاندارد را در مازندران افزایش داد
مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی مازندران - ساری:

گرانی بنزین مصرف گاز مایع غیراستاندارد را در مازندران افزایش داد

ساری - مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی مازندران - ساری گفت: گرانی قیمت بنزین استفاده از گازمایع غیراستاندارد را برای سوخت خودروها در استان افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سبحان رجب پور روز شنبه در دیدار مدیریت و کارکنان شرکت ملی پخش فراوردهای نفتی منطقه ساری با امام جمعه ساری با اظهار اینکه در حال حاضر میزان مصرف سوخت بالا است اظهار داشت: هم اکنون ۷۰ درصد مردم از بنزین سهمیه ای و ۳۰ درصد از سهمیه آزاد استفاده می کنند.

وی با اشاره به کشف رمز ۲۵ هزار فقره کارت سوخت در استان از منطقه گلوگاه تا آمل پس از افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: افزایش و اصلاح قیمت بنزین دارای نواقصی نیز هست که باید با کمک کلیه نهادها حل شود.

وی با بیان اینکه مازندران کمترین آسیب را در وقایع پس از اصلاح قیمت سوخت داشته است افزود: کارشناسان این شرکت هر ۱۰ روز یکبار از جایگاه های بنزین نمونه گیری می کنند تا خدای نکرده کم فروشی صورت نگیرد و تمام تلاش ما این است که در جایگاه،کمبود سوخت نداشته باشیم.

رجب پور یادآور شد: از وقتی که بنزین گران شده استفاده مردم از گاز مایع غیراستاندارد برای سوخت خودروها افزایش یافته است که جای نگرانی دارد.

حجت الاسلام محمدباقر محمدی امام جمعه ساری نیز با بیان اینکه رشد اقتصادی سبب می شود تا تحریم ها بی اثر ماند تصریح کرد: خام فروشی ذخایر پسندیده نیست و باید به دنبال تقویت زیرساخت ها از جمله تولید خودرو برقی باشیم.

وی خواستار ترویج الگوی مصرف خوب و استفاده و جایگزی کردن انرژی پاک به جای سوخت های فسیلی شد و گفت: ما باید با دست و فکر خود تکیه کنیم نه به منابع زیرزمین نظیر نفت.

کد خبر: ۲۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha