۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶
کارت های سوخت‌ اضطراری در مازندران کامل جمع آوری نشده است
مدیرشرکت پخش فرآورده های نفتی مازندران: ساری:

کارت های سوخت‌ اضطراری در مازندران کامل جمع آوری نشده است

ساری- رجب پور، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی مازندران - ساری گفت: کارت های سوخت اضطراری در جایگاه ها کامل جمع آوری نشده است.

سبحان رجب پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اظهار این که طبق قانون، وزارت نفت مکلف شده است که ۹۵ درصد سوختگیری در جایگاه ها با کارت های سوخت شخصی صورت گیرد، افزود: با این حال کارت های سوخت اضطراری کامل جمع آوری نمی شود ولی شمار آن بسیار کاهش می یابد.

وی از مردم خواست تا هنگام مراجعه به جایگاه از کارت های سوخت شخصی استفاده کنند و ادامه داد: کارت های اضطراری در ساعات مشخصی فعال می شوند.

وی گفت: همچنین زمان ثبت نام و دریافت های کارت سوخت به زیر یک ماه کاهش یافته است و متفاضیان می توانند نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی مازندران - ساری با عنوان این که اگر مصرف سوخت مشترکی بیش از سهمیه تعیین شده باشد، دچار مشکل برای تامین خواهد شد، از شهروندان خواست تا در مصرف و مدیریت سوخت مدیریت لازم را داشته باشند تا با کسری مواجه نشوند.

رجب پور افزود: با توجه به تکلیف قانونی از رانندگان درخواست داریم هنگام مراجعه به جایگاه ها از کارت سوخت شخصی استفاده کنند تا دچار مشکل نشوند.

کد خبر: ۲۸۲٬۶۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha