۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
بازار تجهیزات پزشکی باید ساماندهی شود| مجلس همراهی لازم را خواهد داشت
نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

بازار تجهیزات پزشکی باید ساماندهی شود| مجلس همراهی لازم را خواهد داشت

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ساماندهی آشفته بازار تجهیزات پزشکی تاکید کرد و گفت: مجلس همراهی لازم را برای تحقق این مهم خواهد داشت.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، کیومرث سرمدی واله در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد تذکرش به وزیر بهداشت و درمان مبنی بر لزوم تدبیر در مورد افزایش چند برابری تجهیزات پزشکی و اختصاص ارز به آن، گفت: پس از حذف ارز ترجیحی در نظام صادرات، واردات و تولید، قیمت تجهیزات پزشکی تا حد زیادی افزایش یافت بنابراین با توجه به وضعیت حاد تجهیزات پزشکی ضروری است که برای تامین تجهیزات مورد نیاز مردم و بیماران فکر اساسی کرد.

وی افزود: باید به گونه ای عمل شود که فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد رسیدگی به بیماران به صورت کامل اجرا شود و خانواده بیماران جز رنج مریض داری دغدغه دیگری نداشته باشند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس یازدهم ادامه داد: دولت باید برای آشفته بازار ارزی و سودجویی‌های عجیب در حوزه تجهیزات پزشکی که باعث شده هزینه های تحمیل شده به مردم چند برابر شود تدابیر مناسبی را اتخاذ کند تا فشار از روی مردم برداشته شود.

سرمدی با تاکید بر اینکه بار افزایش چند برابری قیمت تجهیزات پزشکی نباید بر دوش مردم باشد، گفت: آشفته بازار تجهیزات پزشکی باید ساماندهی شود و مجلس هم در این مسیر همراهی های لازم را خواهد داشت.

کد خبر: ۲۳۰٬۸۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha