۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
۱۰۲ میلیارد تومان به پروژه های ایستگاه های پمپاژ آب ایلام تخصیص یافت
رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام:

۱۰۲ میلیارد تومان به پروژه های ایستگاه های پمپاژ آب ایلام تخصیص یافت

ایلام- عموزاده، رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام گفت: در سال جاری ۱۰۲ میلیارد تومان به پروژه های ایستگاه های پمپاژ آب ایلام تخصیص یافته است.

آذرنوش عموزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: اهم پروژه های انجام شده و در دست اجرا حوزه آب و خاک استان، ادامه عملیات اجرایی ۱۱ مورد از ایستگاه‌های پمپاژ در استان با تخصیص مبلغ ۱۰۲ میلیارد تومان و تعمیر و مرمت ۱۵ مورد ایستگاه پمپاژ در سطح استان با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان و احداث مساحت ۱۰۱۰ هکتار سیستمهای نوین آبیاری تحت فشار با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۱ مورد پروژه کانال آبرسانی با تخصیص اعتبار ۱۰ میلیارد تومان اجرایی شده است، گفت: این پروژه‌ها شامل بهسازی کانال‌های عمومی و انهار سنتی می‌باشد که یکی از مهمترین مطالبات کشاورزان عزیز سطح استان بوده که اجرایی طرح های کانال آبرسانی تاثیر بسزایی در جلوگیری هدر رفت آب کشاورزی خواهد داشت.

وی در ادامه روند اجرایی پروژه ها به تیغه زنی و مرمت ۵۰۰ کیلومتر از جاده‌های بین مزارع استان ایلام اشاره کرد و افزود: علاوه بر انجام پروژه های انتقال آب با لوله حدود یک کیلومتر از قنوات سطح استان در این مدت بازسازی و نوسازی شده‌اند که برای این پروژه ها و بقیه طرحهای کوچک آب و خاک مبلغ ۲۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ایلام در پایان خاطرنشان نشان کرد: کل اعتبارات تخصیصی این پروژه‌ها در سال مالی۱۴۰۲_ ۱۴۰۱ با مبلغ ۱۸۳ میلیارد تومان درطی تمام سالهای گذشته بی نظیر بوده است.

کد خبر: ۲۳۰٬۷۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha