۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
۱۸۰۰ واحد تولیدی ایلام در سامانه کارا ثبت‌نام کردند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:

۱۸۰۰ واحد تولیدی ایلام در سامانه کارا ثبت‌نام کردند

ایلام- شیرخانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: تاکنون یک هزار و ۸۰۰ واحد تولیدی و صنفی استان برای استفاده از تسهیلات در سامانه کارا ثبت نام کردند.

شکرالله شیرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تاکنون یک هزار و ۸۰۰ واحد تولیدی، صنعتی و صنفی در استان ایلام برای دریافت تسهیلات در سامانه کارا ثبت نام کرده اند.

وی گفت: صاحبان ۱۴ رسته صنفی، تولیدی، صنعتی که کارگران را حفظ و اخراجی نداشتند، با ثبت نام در سامانه کارا می توانند از بسته تشویقی به ازای هر کارگر ۱۲ تا ۲۶ میلیون تومان تسهیلات با سود ۱۲درصد استفاده کنند.

شیرخانی تصریح کرد: ۲۱۶ میلیارد تومان تسهیلات در مجموع به استان ایلام اختصاص یافته و هرچه سریع‌تر شیوه‌نامه دریافت این تسهیلات از سوی بانک‌های مرکز ابلاغ می شود.

وی در خصوص افرادی که فاقد بیمه هستند، یادآور شد: با توجه به اینکه برخی از افراد فعال در صنوف مختلف بیمه ندارند یا بیمه آنها از محل دیگر پرداخت می‌شود، درصدد مکاتبه و پیگیری از طریق مرکز هستیم تا مشکل این افراد برای استفاده از تسهیلات برطرف شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام از رسانه‌ها، فرمانداری‌ها، اتحادیه‌ها و اتاق اصناف خواست با اطلاع‌رسانی جامع به افراد متقاضی آنان را از پرداخت این تسهیلات آگاه کنند.

کد خبر: ۲۳٬۰۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha