۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵
مدیریت بدون اطلاعات دقیق ممکن نیست
رئیس مرکز آمار ایران:

مدیریت بدون اطلاعات دقیق ممکن نیست

رییس مرکز آمار ایران با بیان اینکه حکمرانی بدون آمار به معنای حکمرانی با چشمان بسته است، گفت: آمار و اطلاعات دقیق تنها عامل اصلی تصمیم‌گیری صحیح است و مدیریت بدون آمار ممکن نیست.

به گزارش بازار، جواد حسین زاده در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک با سازمان اقتصادی کوثر افزود: با توجه به بحث امنیت غذایی کشور، مرکز آمار ایران، آمار و اطلاعات در نهاده‌های مختلف را تولید و ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه کشاورزی سهم بالایی در امنیت غذایی کشور دارد، افزود: سعی کرده‌ایم در بخش عرضه و تقاضا و بازار از جمله دامداری، گوشت، زراعت و باغبانی طی سال‌های اخیر آمارهای خوبی برای رصد بازار، تولید و در اختیار دستگاه‌ها و مردم قرار دهیم.

رییس مرکز آمار ایران با اشاره به اینکه بارها مقام معظم رهبری بر ایجاد سامانه‌های اطلاعاتی هوشمند و اتصال آنها به یکدیگر کرده‌اند، گفت: حکمرانی بدون آمار به معنای حکمرانی با چشمان بسته است.

حسین زاده با تاکید بر اینکه به طور مسلم نبود آمار دقیق می‌تواند مدیریت را با مشکل روبرو کند، بیان کرد: امیدواریم این تفاهم‌نامه در ارائه اطلاعات و داده‌های دقیق کمک قابل توجهی به توسعه بخش کشاورزی داشته باشد.

کد خبر: ۲۳۰٬۷۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha