۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷
۱۲۷ میلیارد تومان  بیمه بیکاری در استان زنجان پرداخت شده است
مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان:

۱۲۷ میلیارد تومان بیمه بیکاری در استان زنجان پرداخت شده است

زنجان-عزیزخانی،مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان،گفت: تعداد بیمه بیکاری برقرار شده اداره کل تأمین اجتماعی استان زنجان از اسفند ماه ۱۴۰۱ تعداد ۲ هزار و ۵۱۳ نفر بوده که ۱۲۷ میلیارد تومان پرداخت شده است.

محمود عزیزخانی در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی بر اساس اسناد بالادستی برای حفظ و صیانت از توانمندی بیمه‌شدگان در بخش کسب و کار کشور تلاش خود را به کار گرفته است،گفت: سازمان تأمین اجتماعی هشت راهبرد کلان برای خدمات رسانی بهتر و برطرف کردن چالش‌ها در نظر گرفته است.

وی اظهار کرد: تعداد مستمری بگیران با رشد ۷ درصدی به تعداد ۵۴ هزار و ۶۶۴ نفر در استان زنجان افزایش یافته است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان،تعداد بیمه‌شدگان زنان خانه‌دار ۸ هزار و ۸۵۸ نفر بوده که حاکی از رشد ۱۱۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰ است ،گفت: تعداد بیمه‌شدگان دانشجویی نیز با ۴۱ درصد رشد به عدد ۸۶۱ نفر رسید.

عزیزخانی با بیان اینکه تعداد بیمه بیکاری برقرار شده اداره کل تأمین اجتماعی استان زنجان لغایت اسفند ماه ۱۴۰۱ تعداد ۲ هزار و ۵۱۳ نفر بوده که بیش از ۱۲۷ میلیارد تومان نیز به این افراد پرداخت شده است،تاکید کرد: یکی از مشکلات اساسی سازمان، ناپایداری منابع و در کنار آن استقراض بی‌رویه از نظام بانکی برای اجرای تعهدات در سنوات گذشته بود.

وی افزود: از سال ۱۳۹۳ تا ۱۴۰۰ حدود ۱۰۶ هزار میلیارد تومان استقراض از نظام بانکی اتفاق افتاده بود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان،تعداد افراد تحت پوشش استان لغایت اسفند ماه سال ۱۴۰۱ را ۵۸۵ هزار و ۷۲۹ نفر اعلام کرد و بیان داشت: این رقم پوشش ۵۳ درصدی جمعیت استان را در بر می‌گیرد.

کد خبر: ۲۳۰٬۶۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha