۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
منابع صندوق توسعه بر زنجیره‌های ارزش متمرکز می‌شوند
استاندار بوشهر:

منابع صندوق توسعه بر زنجیره‌های ارزش متمرکز می‌شوند

بوشهر- استاندار بوشهر بر لزوم تمرکز منابع صندوق توسعه و پیشرفت استان بوشهر در زنجیره‌های ارزش تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست با رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تدوین سند آمایش منطقه‌ای در استان بوشهر اظهار داشت: سند آمایش سرزمینی و توسعه استان بوشهر مبتنی بر اقتصاد دریا محور است و در آینده، تولید و اشتغال استان بر پایه دریا و سواحل خواهد بود.

وی با بیان اینکه، زنجیره‌های ارزش از اولویت‌های توسعه استان‌هاست افزود: در استان بوشهر تمام زنجیره‌های ارزش را احصا کردیم و باید منابع را بر تحقق زنجیره ارزش متمرکز کنیم.

استاندار بوشهر بر لزوم تمرکز منابع صندوق توسعه و پیشرفت استان در زنجیره‌های ارزش تاکید کرد.

استاندار بوشهر در زمینه مردمی‌سازی اقتصاد نیز ابراز داشت: تجربه دوران پرافتخار دفاع مقدس نشان می‌دهد که هر بار مردم در هر حوزه‌ای ورود و مشارکت کردند، موفق بودیم.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه، مردم اتفاقات اساسی را رقم می‌زنند گفت: در جنگ اقتصادی حضور مردم بسیار موثر و تعیین‌کننده است.

استاندار بوشهر افزود: اگر سرمایه‌گذاران از سود خود مطمئن شوند قطعا ورود می‌کنند.

وی با بیان اینکه دلالان موجبات خسارت فراوان به تولیدکنندگان شده‌اند گفت: در چنین شرایطی، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان متضرر هستند ولی دلالان و واسطه‌ها بهره‌مند هستند و باید ساز و ‌کارهای تشویقی و تنبیهی دیده شوند تا واسطه‌ها و دلالان حذف شوند و تولیدکنندگان به موفقیت برسند.

کد خبر: ۲۳۰٬۶۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha