۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
فروش کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی؛ طرح لاکچری و شیک | ویستا افرند

فروش کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی؛ طرح لاکچری و شیک | ویستا افرند

استفاده از کاغذ دیواری برای پوشش دهی دیوار منزل یک اقدام هوشمندانه محسوب می‌شود. شما می‌توانید با کمترین هزینه بافت سالم دیوار را حفظ کنید و هم اینکه به زیباتر شدن نمای داخلی کمک کنید.

به گزارش بازار، استفاده از کاغذ دیواری برای پوشش دهی دیوار منزل یک اقدام هوشمندانه محسوب می‌شود. شما می‌توانید با کمترین هزینه بافت سالم دیوار را حفظ کنید و هم اینکه به زیباتر شدن نمای داخلی کمک کنید. به دلیل تقاضای بالا و مزیت های فراوانی که این محصولات دارند شرکت‌ها و مراکز مختلف سعی می‌کنند مسئولیت فروش کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی، اتاق خواب و غیره را با بهترین کیفیت بر عهده بگیرند.

کاغذ دیواری‌ها جزو المان های دکوری محسوب می‌شوند. زیرا با نصب آن‌ها باعث تغییر دکوراسیون منزل خود خواهید شد. نقش و نگارهای جذاب و چشم نواز، رنگ های شاد، زنده و زیبا، مقاومت ساختاری، طول عمر بالا همگی از امتیازات کاغذ دیواری های جدید هستند.

ویژگی‌ها و مشخصات فنی یک کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی

افرادی که قصد خرید کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی خود را دارند همواره این سوال را مطرح می‌کنند که جنس این پوشش‌ها دقیقاً از چیست؟ چه ویژگی های ساختاری دارند. در چه ابعادی تولید می‌شوند و اصولا چه مشخصاتی برای این محصول وجود دارد که آنها را از دیگر پوشش های دیواری متمایز می‌کند. در بخش ذیل به طور کامل اطلاعاتی در این زمینه ارائه می‌دهیم:

  • جنس و متریال ساختی که برای این کاغذ دیواری‌ها استفاده می‌شود پلیمرهای pvc است.

  • این پوشش های دیواری به صورت رول شده هستند. بنابراین تا محل پروژه به راحتی قابل نقل و انتقال می‌باشند.

  • انعطاف پذیری بالایی دارند. در نتیجه به خوبی می‌توانید آن را روی دیوارها نصب کند.

  • ابعاد یک کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی معمولاً در طول های ۱۰ متر و عرض ۵۳ سانتی متر است. این عرض کنترل شده منجر به آن خواهد شد تا عملیات نصب بسیار دقیق و ظریف انجام شود.

  • در مدل‌ها و طرح های ساده و همچنین برجسته طبقه بندی می‌شوند.

  • متریال پلیمری این کاغذ دیواری‌ها باعث می‌شود تا ضد رطوبت باشند. در نتیجه قابل شستشو خواهند بود.

  • محدودیتی برای طرح و نقش کاغذ دیواری‌ها وجود ندارد. چرا که برندها و آلبوم های بسیار وسیعی از این محصولات موجود است که عملا پاسخگوی هر نوع سلیقه ای می‌باشند.

فروش کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی؛ طرح لاکچری و شیک | ویستا افرند

کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی با طول عمر بسیار بالا

مهمترین ویژگی یا امتیازی که باعث می‌شود خریداران رغبت بالایی برای تهیه کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی داشته باشند طول عمر بالای محصولات است. اگر بتوان یک زیرسازی درست روی سطوح دیواری داشت و همچنین از با کیفیت ترین کاغذ دیواری‌ها استفاده کرد در آن صورت حداقل عمر مفید ۱۰ سال را می‌توان برای این محصولات تضمین کرد. حال آن که دیگر پروژه های رنگ آمیزی مانند استفاده از پوشش های رنگ روغنی و غیره همگی تا این حد عمر مفید ندارند.

پس هوشمندانه ترین کار این است که یک کاغذ دیواری شیک و زیبا را برای نقاط مختلف منزل خود مانند اتاق خواب، پذیرایی، سالن‌ها انتخاب کنید تا از این طریق بتوان در هزینه‌ها صرفه جویی کرد. البته میزان مراقبت شما از کاغذ دیواری‌ها تعیین کننده طول عمر آن خواهد بود. هر چقدر بتوان اقدامات اساسی برای سالم نگه داشتن این پوشش‌ها انجام داد عملاً حتی بیشتر از ۱۰ سال نیز پایدار باقی می‌مانند.

۵ برند از انواع کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی

برندهای مختلفی از کاغذ دیواری‌ها وجود دارد که هرکدام در داخل خود چندین آلبوم متنوع دارند. این تنوع بالا منجر به آن خواهد شد تا خریدارانی که به دنبال طرح های خاص و منحصر به فرد هستند به راحتی بتوانند پیدا کنند. طبیعتاً نگاه کردن به آلبوم‌ها و مقایسه آنها با یکدیگر یک زمان به نسبت طولانی را می‌طلبد. اگر بتوانید با حوصله این کار را انجام دهید در پایان کار و پس از انتخاب و نصب کاغذ دیواری متوجه ارزش آن خواهید شد.

در بخش زیر ۵ مدل از نمونه های کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی را معرفی می‌کنیم. اگرچه مدل های مختلفی وجود دارد اما این نمونه‌ها همواره توانسته اند رضایت مشتریان را جلب کنند.

  • کاغذ دیواری برند روستر

برند روستر جزو با سابقه ترین مجموعه هایی است که تا به امروز توانسته آلبوم های بسیار متنوع، با کیفیت ساختاری بالا و طرح های شیک و امروزی را به مشتریان عرضه کند. آلبوم هایی همچون کارنیوال، آمبر، مدیسون، تایم لس، آنیسا، افلیا و غیره در گروه این برند محبوب قرار دارند.

  • کاغذ دیواری پلاستر

در گروه کاغذ دیواری پلاستر می‌توانید آلبوم های رز پلاستر، رنسانس، کروم، ایده آل، دیاموند، هارمونی را ببینید که هرکدام در داخل خود دارای ده‌ها مدل و طرح هستند. اینکه شما کدام یک از این‌ها را انتخاب کنید بستگی به سلیقه شما، نوع دکوراسیون محیط و ارزیابی المان های زیبایی شناختی دارد.

  • کاغذ دیواری تیمبرلند

این برند پرطرفدار نیز در کنار سایر کاغذ دیواری‌ها جذابیت و زیبایی خارق العاده ای دارند. طرح های امروزی و بسیار جدید کاغذ دیواری تیمبرلند مناسب هر محیطی است. شما می‌توانید علاوه بر بخش داخلی منازل آنها را در محیط های اداری و بیرون از منزل نیز استفاده کنید.

  • کاغذ دیواری کارن

اگر سری به بازار کاغذ دیواری‌ها بزنید قطعاً نام برند کارن را خواهید دید. اگرچه نسبت به دیگر برند های مذکور طرح و مدل محدود ارائه می‌دهند اما در داخل هر آلبوم طرح هایی وجود دارد که بسیار خیره کننده و خوش رنگ و نما هستند. به عنوان مثال شما می‌توانید آلبوم کابانا کارن را مشاهده فرمایید.

  • کاغذ دیواری بنتلی

آلبوم بسیار محبوبی که در این گروه وجود دارد کاغذ دیواری پتک بنتلی است. اگر طرح های آن را با یکدیگر مقایسه کنید متوجه زمینه به نسبت تیره و هنری آنها خواهید شد. افرادی که شوق و ذوق بالایی برای خرید کاغذ دیواری های خاص و منحصر به فرد دارند می‌توانند یک مدل از آلبوم این محصول انتخاب کنند. همه محصولات ذکر شده اکثراً جزو نمونه های کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی هستند.

فروش کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی؛ طرح لاکچری و شیک | ویستا افرند

خرید زیباترین کاغذ دیواری‌ها از شرکت ویستا افرند

اگر به دنبال جدیدترین کاغذ دیواری روز دنیا هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم محصولاتی که در شرکت ویستا افرند وجود دارند را در همین وبسایت ببینید. به دلیل تنوع بالا به راحتی می‌توانید مدلی را که در جستجوی آن هستید پیدا کنید.

از طرفی در زمان خرید نیز کارشناسان ما سعی می‌کنند بر اساس اطلاعاتی که از محل پروژه شما دریافت می‌کنند یک مدل بسیار هماهنگ و سازگار را پیشنهاد دهند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. جهت دریافت مشاوره خرید و استعلام قیمت روز به سایت ویستا افرند به آدرس vistaafrand.com مراجعه کنید.

کد خبر: ۲۳۰٬۶۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha