۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
۴۰۰ میلیارد تومان به پایانه ‌های مرزی میرجاوه و ریمدان اختصاص یافت
معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل:

۴۰۰ میلیارد تومان به پایانه ‌های مرزی میرجاوه و ریمدان اختصاص یافت

زاهدان- معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل، گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی میرجاوه و ریمدان اختصاص یافت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، داریوش امانی اظهار داشت: ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی میرجاوه و ریمدان دشتیاری، افزایش چشمه ‌های بهداشتی، بازسازی، زیباسازی و منظر آرایی داخل پایانه‌ ها اختصاص یافت.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، گفت: لازم است تا تجهیزات مورد نیاز سالن مسافری تامین و مواردی همچون نصب سیستم روشنایی، ایجاد سایه بان و ایمن سازی محورهای منتهی به پایانه مرزی میرجاوه مد نظر قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان هم گفت: عملیات درزگیری آسفالت محور زاهدان- میرجاوه که تا کنون برای ایمن سازی تردد در این محور، انجام شده است، از سوی رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

امانی افزود: بررسی مراحل پیشرفت فیزیکی‌ احداث ساختمان راهدارخانه مرکزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان و آخرین وضعیت آن که ساختمانی با زیربنای هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع در هشت طبقه و دارای پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصد است، از جمله برنامه های دیگر سفر رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و هیات همراه به بلوچستان بود.

کد خبر: ۲۳۰٬۵۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha