۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
پایانه صادراتی استان زنجان قرار داد ۵ ساله صادرات ماهی با روسیه منعقد کرده است
مدیر امور شیلات و آبزیان استان زنجان:

پایانه صادراتی استان زنجان قرار داد ۵ ساله صادرات ماهی با روسیه منعقد کرده است

زنجان-حقی راد،مدیرامور شیلات و آبزیان استان زنجان،گفت: پایانه صادراتی استان زنجان قرار داد پنج ساله صادرات ماهی با روسیه منعقد کرده است که در این راستا سال گذشته ۱۰۰ تن به روسیه ماهی صادر شد.

منصور حقی راد در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه روزانه بیش از ۵۰ تن ماهی زنده به استان‌های گیلان، مازندران، قزوین، البرز و تهران ارسال می‌شود،گفت: بیش از ۱۶ هزار تن در سال در استان زنجان ماهی تولید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روزانه بیش از ۵۰ تن ماهی زنده از استان خارج و به استان‌های همجوار ارسال می‌شود،ابراز کرد: این میزان ماهی تولید شده به استان‌های گیلان، مازندران، قزوین، البرز و تهران ارسال می‌شود.

مدیر شیلات و آبزیان استان زنجان،با بیان اینکه ۹۰۰ مزرعه آبزی پروری در استان زنجان فعال است، گفت: بیش از دو هزار و ۹۰۰ نفر در مزارع آبزی پروری استان مشغول به کار هستند.

حقی راد با بیان اینکه پایانه صادراتی استان زنجان قرار داد پنج ساله صادرات ماهی با روسیه منعقد کرده است که در این راستا سال گذشته ۱۰۰ تن به روسیه ماهی صادر شد،اظهار داشت: سرانه مصرف ماهی در استان ۷.۵ کیلو در سال است و این میزان در کشور در حدود ۱۳ کیلو در سال است.


کد خبر: ۲۳۰٬۵۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha