۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
 ۱۸ هزار و۱۷۳ اظهار نامه مالیاتی بخش اصناف زنجان صادر شد
مدیرکل امور مالیاتی زنجان:

۱۸ هزار و۱۷۳ اظهار نامه مالیاتی بخش اصناف زنجان صادر شد

زنجان - مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: در رسیدگی مالیاتی عملکرد سال ۹۷ حدود ۱۸ هزار و۱۷۳ اظهار نامه مالیاتی بخش اصناف بعد از راستی آزمایی برگ قطعی صادر شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، میر حیدر رضوی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اظهار اینکه اصناف استان زنجان از مودیان خوش حساب هستند و این مهم قابل تقدیر است، افزود: در رسیدگی مالیاتی عملکرد سال ۹۶ حدود ۱۳ هزار و ۳۴۶ اظهار نامه مودی مالیاتی بخش اصناف را با راستی آزمایی برگه صادر شده است.

وی گفت: در رسیدگی مالیاتی عملکرد سال ۹۷ حدود ۱۸ هزار و۱۷۳ اظهار نامه مالیاتی بخش اصناف بعد از راستی آزمایی برگ قطعی صادر شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان ابراز کرد: این سازمان به اصناف اعتماد دارد و آمارها نشان دهنده این است که ما حمایت لازم را از اصناف داریم.

رضوی به مالیات چاپخانه داران نیز اشاره کرد و افزود: این صنف مشمول مالیات عملکرد نیستند ولی مالیات ارزش افزوده مشمول آن‌ها می‌شود.

وی تصریح کرد: اصناف باید هر سه ماه یک‌بار صورت معاملات فصلی خود را به واحد مالیاتی ارائه بدهند.

رضوی یاد آورشد: پرداخت مالیات در کشور به منظور بهبود امکانات و منابع است که دولت ها از آن برای ایجاد زیرساخت های اقتصادی، اجتماعی و عمرانی و آموزشی استفاده می کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: پرداخت مالیات تنها مختص درآمد یک شرکت نیست و به اشخاص  هم تعلق می گیرد.

کد خبر: ۲٬۳۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha