۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
خدمات پراپ فرم (پراپ تریدینگ) چیست؟

خدمات پراپ فرم (پراپ تریدینگ) چیست؟

پراپ تریدینگ (Proprietary Trading) در واقع یک نوع سرمایه‌گذاری است که در آن، شرکت‌های بزرگ سرمایه‌ای سرمایه خود را به صورت مستقیم در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهند.

پراپ فرم چیست؟ 

پراپ تریدینگ (Proprietary Trading) در واقع یک نوع سرمایه‌گذاری است که در آن، شرکت‌های بزرگ سرمایه‌ای سرمایه خود را به صورت مستقیم در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهند تا به نمایندگی از خود، در بازارهای مالی مختلف ترید (معامله‌گری) انجام دهند. معامله‌گران به عنوان کارکنان شرکت، با استفاده از سرمایه ارائه شده توسط شرکت، به ترید در بازارهای مالی بپردازند و سود حاصل از معاملات خود را به اشتراک بگذارند. این تقسیم سود می‌تواند بر اساس نسبت‌های مشخص شده در قراردادهای بین شرکت و معامله‌گران صورت گیرد.

با استفاده از مدل کسب و کار پراپ تریدینگ، شرکت‌ها به دنبال بهره‌برداری از تخصص و تجربه معامله‌گران حرفه‌ای هستند و به آنها امکان می‌دهند تا با استفاده از سرمایه شرکت، به صورت فعال در بازارهای مالی معامله کنند. این سبک سرمایه‌گذاری در نتیجه، فرصتی برای معامله‌گران حرفه‌ای فراهم می‌کند تا بدون نیاز به سرمایه اولیه قابل توجه، در بازارهای مالی فعالیت کنند و از سود حاصل از معاملات خود بهره‌برداری کنند.

مجموعه ستارگان ترید  tradestars.co بزرگ ترین پراپ فرم ایرانی است که در حال ارائه خدمات به تریدرهای ایرانی است ...

روش تامین سرمایه با پراپ فرم ؟


ارزیابی و چالش: معامله‌گر انتخاب شده توسط شرکت، ممکن است نیاز به ارزیابی توانمندی‌های معاملاتی خود داشته باشد. شرکت ممکن است فرایند آموزش و آزمون‌دهی را برای اطمینان از مهارت‌ها و قابلیت‌های معامله‌گر در بازارهای مالی انجام دهد.
قوانین چالش
▪️تارگت مرحله اول چالش: ۸ درصد 
▪️تارگت مرحله دوم چالش: ۴ درصد 
▪️حد ضرر روزانه: ۵ درصد 
▪️حد ضرر کلی: ۱۲ درصد 
▪️حداقل روزهای معاملاتی: ۵ روز 

اعطای سرمایه پس از پاس شدن در چالش شرکت  یک سرمایه مالی به معامله‌گر ارائه می‌دهد. این سرمایه می‌تواند مبلغ مشخصی باشد که معامله‌گر در آن چالش شرکت کرده است و با آن می‌تواند در بازارهای مالی معامله کند.

چرا نباید با سرمایه شخصی ترید کنیم؟ 


ممکن است معامله کردن با سرمایه شخصی در ترید بازارهای مالی جذاب به نظر بیاید، اما وجود محدودیت‌ها و ریسک‌هایی نیز وجود دارد که می‌توانند به عواقب نامطلوبی منجر شوند. در زیر تعدادی از دلایل عدم توصیه به استفاده از سرمایه شخصی برای ترید را بررسی می‌کنیم:

۱. محدودیت سرمایه: ترید در بازارهای مالی ممکن است نیاز به سرمایه قابل توجهی داشته باشد. اگر سرمایه شخصی محدود است، ممکن است شما نتوانید به طور کامل از فرصت‌های موجود در بازار استفاده کنید و ممکن است ریسک بالاتری به خاطر عدم تنوع کافی در معاملاتتان داشته باشید.

۲. ریسک زیاد: ترید در بازارهای مالی دارای ریسک‌های قابل توجهی است. اگر شما تمام سرمایه شخصی خود را در یک تجارت قرار دهید، احتمال ضرر و زیان بزرگتر می‌شود. این می‌تواند به تحمل فشار روانی و مالی شما نیز آسیب برساند.

۳. عدم تنوع: با استفاده از سرمایه شخصی، ممکن است نتوانید به طور کافی تنوع در معاملات داشته باشید. تنوع در معاملات به شما کمک می‌کند ریسک را توزیع کنید و مزیت‌هایی از انواع بازارها و دارایی‌ها بهره‌برداری کنید. با استفاده از سرمایه شخصی، ممکن است محدود به یک یا چند بازار مشخص شوید.

۴. تمرکز بر مدیریت: ترید در بازارهای مالی نیاز به آنالیز، بررسی و مدیریت مداوم دارد. استفاده از سرمایه شخصی ممکن است به شما نیازمندی ایجاد تمرکز بیش از حد بر مدیریت و نظارت مستمر بر معاملات شخصی شما را داشته باشد. این ممکن است زمان و انرژی زیادی را مصرف کند و شما را از فرصت‌های دیگری که ممکن است در دسترس باشند، بازدارد.

۵. امکانات و دسترسی به منابع: شرکت‌های پراپ فرم معمولاً برای معامله‌گران خود امکانات و منابع قابل دسترسی قرار می‌دهند که شما به تنهایی ممکن است به آنها دسترسی نداشته باشید. این منابع می‌توانند شامل ابزارهای تحلیلی پیشرفته، اطلاعات بازار، امکان مدیریت ریسک و پشتیبانی تجاری باشند که به شما در تصمیم‌گیری‌های معاملاتی کمک می‌کنند.

به طور کلی، استفاده از سرمایه شخصی برای ترید در بازارهای مالی می‌تواند محدودیت‌ها و ریسک‌هایی را به همراه داشته باشد. در عوض، تامین سرمایه از طریق شرکت‌های پراپ فرم می‌تواند به شما امکان دسترسی به منابع، تنوع و مدیریت ریسک بهتری را بخشیده و راهی بهتر برای تجارت در بازارهای مالی باشد.

خدمات پراپ فرم (پراپ تریدینگ) چیست؟

سود پراپ فرم در چیست ؟ 


سود پراپ فرم (Proprietary Trading) در واقع سود حاصل از عملکرد معامله‌گران حرفه‌ای است که در قالب ترید با سرمایه شرکت، در بازارهای مالی به دست می‌آورند. این سود معمولاً به تفکیکی که در قرارداد بین شرکت و معامله‌گر تعیین شده است، تقسیم می‌شود.

در بسیاری از موارد، نسبت سود بین شرکت و معامله‌گران قبل از شروع همکاری تعیین می‌شود و معمولاً بر اساس معیارهایی مانند عملکرد تاریخی معامله‌گر، حجم معاملات، سرمایه ورودی و ریسک‌های مدیریتی است. نسبت سود ممکن است به صورت ثابت و یا به صورت متغیر (مبتنی بر عملکرد) تعیین شود.

بنابراین، سود پراپ فرم می‌تواند بسته به شرایط و قرارداد بین شرکت و معامله‌گر، متفاوت باشد. معمولاً، معامله‌گران با عملکرد برتر و سودآوری بالا، سهم بیشتری از سود را دریافت می‌کنند، در حالی که شرکت نیز سودی را که به عنوان سرمایه اولیه و امکانات فراهم شده برای معامله‌گران می‌باشد، دریافت می‌کند.

اگه علاقمند به خدمات پراپ فرم هستید به سایت ستارگان ترید https://tradestars.co مراجعه کنید ...

کد خبر: ۲۳۰٬۱۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • آرش IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
      0 0
      درود 1. این دوستان ادعا می کنند که شرکت در دبی ثبت شده و یک آدرس هم در سایت درج کردند که اعتبار مشخصی نداره. از طرفی گویا این شرکت شماره تلفن هم نداره چون شماره ای در سایت، ثبت نشده. 2. شماره ثبت شرکت، مشخص نیست و اگر در شبکه های اجتماعی در این مورد پرسشی مطرح کنید، به سرعت پرسش شما حذف میشه و پاسخی هم دریافت نمی کنید. 3. اطلاعات مربوط به مشخصات دامنه، به طور کامل مخفی شده. 4. مدیر یا مدیران شرکت، نا مشخص هستند و هیچ اطلاعات هویتی ازشون در دسترس نیست. 5. و نکته جالب اینه که شرکتی که مثلا در دبی، ثبت شده، سایتش رو بر روی سروری قرار داده که در ایران هست و توسط ابر آروان، ارائه شده. در کل، نکات مبهم ریز و درشت زیادی وجود داره. مراقب باشید که چند وقت دیگه، کلاهتون برداشته نشه و یا متوجه نشید که درگیر یک شرکت پانزی شده بودید. با آگاهی اقدام کنید و درگیر تبلیغات نشید که در دنیای امروز، به راحتی میشه به ذهن ها نفوذ کرد. پیروز باشید