۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
مشوق های سرمایه گذاری انرژی های نو در استان سمنان اعطا می شود
مدیرعامل شهرک های صنعتی سمنان در گفتگو با بازار:

مشوق های سرمایه گذاری انرژی های نو در استان سمنان اعطا می شود

سمنان- باقری، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان از اعطای مشوق های سرمایه گذاری در بخش انرژی های نو در شهرک های صنعتی استان خبر داد.

محمد رضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، از اعطای مشوق های سرمایه گذاری در بخش انرژی های نو در شهرک های صنعتی استان خبر داد و بیان کرد: اعطای مشوق ها و جذب سرمایه گذار برای افزایش انرژی های نو از سیاست های تامین برق صنایع استان سمنان است.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای تامین برق مورد نیاز واحد های مستقر در شهرک های صنعتی استان سمنان صورت می پذیرد، افزود: از سرمایه گذاری در بحث انرژی های نو مانند خورشیدی و بادی و ... حمایت می کنیم.

آب مهترین چالش

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان کم آبی را بزرگترین چالش صنایع استان دانست و تاکید کرد: در بحث تامین آب در شهرک های صنعتی علیرغم اینکه اقدامات خوبی صورت گرفته، در غرب استان مشکل آب را شاهد هستیم و دلیل آن هم کاهش منابع آبی موجود به ویژه حبله رود است.

باقری با بیان اینکه امیدواریم بحث ظرفیت آب مورد نیاز واحد های صنعتی استان سمنان هرچه زودتر حل شود تا بتوانیم شاهد تامین آب مورد نیاز شهرک ها و در نتیجه افزایش سرمایه گذاری باشیم، افزود: افزایش سرمایه گذاری به معنای افزایش تولید و اشتغال در استان سمنان است.

وی افزود: به واسطه موقعیتی که استان سمنان در جوار تهران دارد، با کاهش مشکلات در بخش برق و آب، خواهیم توانست شاهد تحولات خوب تولیدی در استان سمنان با سرریز جمعیت و سرمایه گذار تهران باشیم.

کد خبر: ۲۳۰٬۱۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha