۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
 اهدای بسته‌های معیشتی و لوازم خانگی به مناسبت عید سعید غدیر به خانواده‌های کم بضاعت
به همت خودجوش کارکنان شرکت شهروند صورت گرفت؛

اهدای بسته‌های معیشتی و لوازم خانگی به مناسبت عید سعید غدیر به خانواده‌های کم بضاعت

مدیرعامل شرکت شهروند از جمع‌آوری و ارسال بسته‌های کمک معیشتی و لوازم خانگی به مناطق کم‌برخوردار استان تهران به مناسبت عید غدیر خبر داد.

بازار: به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، داود قربانیان با اعلام این خبر گفت: به مبارکی عید ولایت- عید غدیر خم، کارکنان شرکت شهروند در کنار همه خدماتی که به شهروندان ارائه می‌دهند، اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به خانواده‌های کم‌بضاعت نموده‌اند تا از این طریق در گرامیداشت نام علی ابن ابیطالب که یار فقرا و نیازمندان بود، سهمی داشته و در قبال خانواده‌های نیازمند و با آبرو ادای تکلیف نمایند.

مدیرعامل شرکت شهروند با بیان اینکه توزیع این بسته‌ها از شب عید غدیر آغاز شده و طی روزهای آینده ادامه خواهد داشت گفت: این بسته‌ها شامل اقلام اساسی و کالاهای موردنیاز خانواده‌ها از قبیل برنج، روغن، حبوبات، روغن، قند و شکر و ... هستند. از طرفی با هماهنگی منطقه ۱۹ شهرداری تهران، تعدادی خانواده کم‌بضاعت در محله خلازیر که به لوازم خانگی همچون یخچال، جاروبرقی و ... احتیاج داشتند، شناسایی شده و این لوازم هم برای آنان تامین و به زودی ارسال خواهد شد.

قربانیان با تاکید بر اینکه کارکنان شهروند در اقدامی خودجوش این بسته‌های معیشتی را فراهم نموده‌اند افزود: امیدوارم بتوانیم خدمات بزرگ‌تر و کامل‌تری ارائه دهیم و با تسری این قبیل اقدامات خداپسندانه حس خوبی را برای هموطنانمان به ویژه اقشار کم‌درآمد ایجاد کنیم.

کد خبر: ۲۳۰٬۱۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha