۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
پروازهای فرودگاه ماکو به بیش از ۶ پرواز در هفته افزایش یافت
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:

پروازهای فرودگاه ماکو به بیش از ۶ پرواز در هفته افزایش یافت

ارومیه- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو از افزایش پروازهای فرودگاه ماکو به بیش از شش پرواز در هفته خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ماکو، محمدرضا عبدالرحیمی در گفتگو با خبرنگاران گفت: از امروز با آغاز پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، پروازهای تهران به منطقه آزاد ماکو و بالعکس به بیش از شش پرواز در هفته افزایش یافت.

محمدرضا عبدالرحیمی ادامه داد: تسهیل تردد گردشگران، فعالان اقتصادی، سرمایه گذاران، متخصصان و شهروندان این منطقه از طریق حمل و نقل هوایی که علاوه بر آثار مستقیم حمل و نقل سریع و ایمن، آثار غیر مستقیم، القایی و تکاثری قابل توجهی عاید منطقه می کند.

وی اذعان داشت: راه‌اندازی پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در این منطقه موجب قرار گرفتن منطقه آزاد ماکو در شبکه وسیع و گسترده پروازی داخلی و بین المللی این شرکت و معرفی و جلب و جذب گردشگران و سرمایه گذاران بیشتر به منطقه خواهد بود.

عبدالرحیمی افزود: از اول تیرماه، روزهای شنبه تا پنجشنبه به صورت روزانه شرکت هواپیمایی هما از تهران به فرودگاه ماکو پرواز خواهد داشت.

وی ادامه داد: طی دو هفته آتی پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» از تهران به ماکو در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه هر هفته از فرودگاه مهرآباد به مقصد فرودگاه ماکو و برعکس انجام می شود و روزهای شنبه و چهارشنبه نیز این پروازها توسط شرکت هواپیمایی تابان برقرار خواهد بود.

کد خبر: ۲۳٬۰۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha