۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
 اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان
استاندار زنجان خبر داد؛

اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان

زنجان-استاندار زنجان، از اختصاص سه هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر معاون رئیس‌جمهور به استان خبر داد و گفت: انتظار داریم مدیران نیز حداکثر اعتبارات را جذب کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان زنجان ،گفت: در گذشته بنا بر هر منطقی تعداد زیادی پروژه در استان تعریف شده و کلنگ آن بر زمین زده شده است.

وی ابراز داشت: بر اساس پیشرفت پروژه و بودجه‌های اختصاصی باید کارها را پیش ببریم و اولویت استان اتمام آنها است.

استاندار زنجان گفت: مسئولان امر باید پروژه های کلنگ‌زنی‌ شده ای را که از گذشته باقی مانده به اتمام برسانند و از حداکثر توان در این راستا بهره ببرند، اضافه کرد: البته در این راستا باید نظرات فرمانداران نیز اخذ و بعد از بررسی در تصمیمم‌گیری‌ها مورد توجه قرار گیرد.

افشارچی تاکید کرد: در حال حاضر با محدودیت منابع مواجه هستیم و مسئولان باید برای مجموعه خود تولید ثروت کنند که مولدسازی یکی از این موارد بوده و منطبق با قانون به درستی پیش رفته است ولی باید تلاش‌ها مضاعف شود.

وی افزود: مسئولان باید تلاش کنند علی‌رغم محدودیت‌های مالی موجود حداکثر بودجه را به انحای مختلف جذب کنند.

استاندار زنجان تاکید کرد: تعدادی از پروژه‌ها از جمله سد بلوبین و بخشی از طرح جاده قیدار باید تا پایان امسال به اتمام برسد و تاکید داریم همه تلاش‌ها در این راستا باشد.

افشارچی گفت: در گذشته بنا به شرایط کشور بودجه خوبی وجود داشت و در حال حاضر با محدودیت منابع مواجه هستیم و مسئولان باید برای مجموعه خود تولید ثروت کنند که مولدسازی یکی از این موارد است.

وی همچنین از اختصاص سه هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر معاون رئیس‌جمهور به استان خبر داد و گفت: انتظار داریم مدیران نیز حداکثر اعتبارات را جذب کنند.

کد خبر: ۲۲۹٬۹۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha