۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
۳۸۹ میلیارد تومان پروژه اضطراری رفع تنش آبی در زنجان تعریف شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان:

۳۸۹ میلیارد تومان پروژه اضطراری رفع تنش آبی در زنجان تعریف شد

زنجان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان گفت: امسال ۳۸۹ میلیارد تومان پروژه‌های اضطراری رفع تنش آبی در این استان تعریف شده است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت آب و فاضلاب زنجان، علیرضا جز قاسمی روز چهارشنبه در نشست مشترک مدیر دفتر مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و اچ. اس.ای شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با مدیر و کارکنان این دفتر، گفت: امسال ۳۸۹ میلیارد تومان پروژه‌های اضطراری تنش آبی در استان زنجان تعریف شده است که با اجرای کامل این پروژه‌ها، گام بزرگی در راستای مدیریت بحران در حوزه تأمین و توزیع آب برداشته می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: احداث مخزن ۱۵ هزار مترمکعبی شهر زنجان، حفر و تجهیز ۱۶ حلقه چاه، احداث خط انتقال کمربندی شمالی، احداث خط جمع آوری و انتقال چاه‌های غرب زنجان، احداث مخزن پنج هزار مترمکعبی شهر قیدار، حفر و تجهیز چاه‌های بحران در شهرهای ابهر، خرمدره، قیدار و ماهنشان از جمله طرح‌های شاخص رفع تنش آبی در استان زنجان است.

جز قاسمی اظهار داشت: با وجود خشکسالی و کمبود منابع آبی، آبرسانی در استان زنجان نسبت به گذشته بهبود یافته و از وضعیت پایداری برخوردار است.

مدیر دفتر مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و اچ. اس.ای شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این نشست با بیان اینکه ارزیابی وضعیت مدیریت بحران در حوزه آبرسانی استان زنجان مثبت است، گفت: با نگاه ویژه مدیران استان به این بخش، استان زنجان از وضعیت مطلوبی نسبت به سایر استان‌ها برخوردار است.

ناصر اکبری بیان کرد: تبادل تجربیات با سایر استان‌ها، ارتقای ساختار پدافند غیرعامل و برگزاری مانورهای مختلف از جمله اقداماتی است که باید به صورت جدی و عملیاتی در دستور کار دفاتر مدیریت بحران شرکت‌های آبفا قرار گیرد.

کد خبر: ۲۲۹٬۸۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha